כסף וצרכנות

פוטין במשבר גיוס: אלו הסכומים שיחלק למתנדבי המלחמה באוקראינה

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין החליט להעלות משמעותית את שכר החיילים ולהוסיף מענקים מיוחדים. האם יצליח למלא את המחסור בכוח האדם?
מערכת ice | 
מלחמה בין רוסיה לאוקראינה (צילום יוטיוב/ Guardian News)
מלחמת רוסיה-אוקראינה נמשכת כבר יותר משלושה חודשים, והמערכה מסבה אבדות כבדות לשני הצדדים. בעקבות המחסור בחיילים ומפקדים קרביים בצבא רוסיה, המדינה החליטה להכפיל את שכר החיילים בשדה הקרב. בנוסף לכך, החליטו לצרף ללוחמים מענקים על כל יום לחימה, וכן על מקרי פציעה או מוות.
להמשך המתקפה על אוקראינה וההעמקת הפלישה, רוסיה זקוקה לריכוז כוחות גדולים. על פי הדיווחים בעולם, פוטין מצא את עצמו עם מחסור במתגייסים ומתנדבים חדשים. המהלך של העלאת השכר והמענקים פורסם בחלק מקמפיין גיוס שקורא לבוא ולהתנדב למלחמה.
 
על פי מה שפורסם, השכר החודשי שיקבל חייל שיילחם באוקראינה עומד על 220 אלף רובל, יחד עם מענק חד-פעמי בערך באותו גובה. בנוסף לכך, הם יקבלו מענק נוסף בגובה של 8,000 רובל עבור כל יום לחימה. במושגים רוסים מדובר כמובן בסכומים משמעותיים.
המענקים הנוספים שהוזכרו לעיל, עומדים על סכומים שברוסיה נחשבים לזכייה בלוטו: מענק בגובה של 10 מיליון רובל למשפחת חייל שנהרג, שהם כ-154 אלף דולר. ומענק בגובה של 3.3 מיליון רובל לחייל שיפצע קשה וכ-3 מיליון רובל לחייל שיפצע קל או בינוני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה