תוכן שיווקי

הצגות שילדים אוהבים

תוכן מקודם |
ילד (צילום pexels)
בילוי עם הילדים יכול להיות דרך נפלאה לצבור חוויות משותפות, בעיקר אם בוחרים להגיע להצגות שהם אוהבים. רוצים לדעת מה האפשרויות שעל הפרק? הנה 5 הצעות להצגות שונות
ילדים אוהבים הצגות כי הן מאפשרות להם לשוט עם הדמיון למקומות רחוקים וסוערים. בנוסף, יש כיום הצגות מושקעות עם תלבושות מיוחדות, מוזיקה מקורית וכמובן שחקנים מעולים. מבחינת ההורים, האפשרות לקחת את הילדים להצגה היא גם הזדמנות נפלאה לבילוי משותף שאחריו כל הצדדים יוצאים עייפים ומרוצים.
הנה למשל כמה הצגות שילדים אוהבים ובעזרתן ניתן לצבור חוויות ומזכרות לכל החיים:
1. יובל המבולבל
ההצגה של יובל המבולבל מבוססת מטבע הדברים על אחת מדמויות הילדים המצליחות ביותר של השנים האחרונות. יום שם טוב, האיש מאחורי הדמות, מצליח להצחיק את הילדים ברגע שבו הוא עולה על הבמה ויש לו גם יכולת למשוך את תשומת הלב שלהם במופעים יחסית ארוכים.
2. תירס חם
הילדים אוהבים את ההצגה "תירס חם" כי הם מכירים את הסיפור המקורי. ילדים ששמעו את הסיפור בבית יתלהבו לראות אותו על הבמה, ישתתפו כאשר הדמויות יעלו בשורה וידאגו יחד איתם אם התירס בסיר ייגמר. למזלם של ההורים והילדים כאחד, לסיפור תירס חם יש סוף טוב ואפשר לצפות לאותו דבר גם בהצגה.
3. ספר הג'ונגל
ההצגה "ספר הג'ונגל" חביבה על ילדים בעיקר בגלל השילוב בין דמויות וחיות. ילדים שונים מתחברים לבעלי חיים שונים, אך קשה למצוא מישהו שיישאר אדיש לסיפור של מוגלי. עם זאת, הדגש בהצגה כמו ספר הג'ונגל צריך להיות על התאמה של התכנים לגיל הילד. אם ההורים רוצים ללכת על בטוח, הם יכולים להכין את הילדים מראש ולקנות את הספר על מנת להראות להם את הדמויות המרכזיות.
4. האריה שאהב תות
עוד ספר קלאסי שנהנה כיום מעדנה מחודשת הוא כמובן "האריה שאהב תות". זה סיפור שמוסר ההשכל שלו משרת את ההורים לטווח הקצר והארוך ויש כאלה שמעידים שאחריו הם לא מקבלים יותר סירובים מהילדים למאכלים מסוימים. חוץ מזה, הצגה כמו "האריה שאהב תות" מגלמת גם היא את השילוב הנחשק בין בובות ודמויות אמיתיות.
5. תיאטרון בובות
אי אפשר לדבר על הצגות שילדים אוהבים בלי להזכיר תיאטרון בובות. מי שמחפש הצגות לילדים בירושלים למשל יכול להגיע ל"תיאטרון הקרון" שהוקם לפני 33 שנה ומאז שוכן בגן פעמון הדרור, ולתאם ביקור באחד מבין 30 הצגות, שעות סיפור ומופעי רחוב. הרפרטואר של "תיאטרון הקרון" מתאים מאוד להורים וילדים ובחודש הקרוב יעלו בו הצגות חדשות בימי שני אחר הצהריים.
בשורה התחתונה, ילדים יכולים לאהוב כל הצגה שההורים לוקחים אותם אליה. הסוד הוא לדאוג שהילדים לא יהיו עייפים ולשתף פעולה יחד עם הדמיון ותחומי העניין שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה