קריפטו

אירוע החצייה של הביטקוין מאחורינו, כיצד השפיע על השוק?

בורסת ביטפינקס מעריכה כי הביקוש למטבע המוביל בשוק הקריפטו צפוי לעלות פי חמש על ההיצע. לדברי האנליסטים, חברות קטנות עלולות להפסיק את פעילותן. גם החלטות רגולטוריות שונות משפיעות על ערכו של המטבע המבוזר

מערכת ice | 
ביטקוין (צילום vecteezy)
בורסת ביטפינקס העריכה אמש (שלישי) כי בעקבות אירוע החצייה שהתרחש ביום שבת האחרון הביקוש לביטקוין צפוי לעלות בצורה דרסטית, כך נכתב באתר קוין-דסק. ביטפינקס מעריכה כי ערכם של המטבעות שיוספו ביום ירד ל-30 מיליון דולר בארה"ב. מדובר בירידה משמעותית, נמוכה פי חמש מהדרישה הקיימת לקרנות סל הסוחרות בביטקוין בארה"ב. 
על-פי הערכות גורמים בענף, מכירת מטבעות כרויים צפויה לרדת. ביטפינקס מעריכה כי חברות קטנות ייאלצו להפסיק את פעולתן. בנוסף, בורסת ביטפנקס מזהירה כי משקיעים לוקחים משמורת ישירה על המטבעות שלהם. משמעות הדבר היא שהם יחזיקו במטבעות ללא חברות צד שלישי, בחירה שתחליש את ההיצע בשוק.
 
בנוסף, על פי מומחים בבורסת ביטפנקס, נראה כי משקיעים רבים מעבירים את המטבעות שלהם ל"אחסון קר" בהכנה לעליית המחירים הצפויה. משקיעים רבים צופים כי האירועים האחרונים יגרמו לזינוק במחירי מטבע הביטקוין המוביל, ולכן מעדיפים לשמור את המטבעות הקיימים אצלם ולעצור את המסחר בהם בתקווה לרווח גדול יותר בעתיד.  
אירוע חציית הביטקוין מתרחש כל ארבע שנים או בכל פעם שמתווספים 210,000 "בלוקים" בשרשרת. במהלך האירוע התמורה לכריית ביטקוין נחתכת בחצי. באירוע האחרון, ירד הפרס לכורים מ-6.25 ביטקוין ל3.125 ביטקוין. האירוע התרחש בצל אישורה של ארצות הברית להכיל את מטבעות הקריפטו בקרנות הסל. גם להחלטה רגולטורית זו היו השפעות נרחבות על השוק והמסחר, משום שהיא אפשרה למשקיעים לסחור בביטקוין ללא ארנק דיגיטלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה