קריפטו

לראשונה: הונג קונג אישרה קרנות סל לביטקוין ואת'ריום

הרגולטור בהונג קונג אישר את המסחר בקרן סל אשר עוקבת אחר המטבע השני בגודלו בשוק הקריפטו, האת'ריום. בכך למעשה הקרן תצטרף לקרנות סל שעוקבות אחר הביטקוין ונסחרות כבר בשוק. האם הרשות לניירות ערך תאשר את הקרן גם בארה"ב?
מערכת ice | 
אתריום (צילום unsplash)
לאחר אישור קרנות הסל עוקבות אחר הביטקוין, הגיע תורו של האת'ריום (המטבע השני בגודלו בשוק הקריפטו). היום (שני), אישר הרגולטור בהונג קונג קרן סל חדשה העוקבת אחר האת'ריום, ובכך הפכה לראשונה בעולם שמאשרת את הצטרפות המטבע למערכת הפיננסית המקובלת.
הסינים לא לבד, גם בארה"ב ביקשו לאשר את קרנות סל נוספות שעוקבות אחר המטבע. הרשות לניירות ערך האמריקנית (ה-SEC) תצטרך להחליט עד סוף מאי האם היא מאשרת את הקרנות הללו או לא. מומחים בתחום חוששים כי על אף האישור ההיסטורי של הקרנות שעוקבות אחר הביטקוין, אין ביטחון כי הדבר יחול גם בנוגע למטבעות אחרים, לפחות לא בטווח הזמן הקרוב.
 
אין ספק כי קרנות הסל שעוקבות אחר ביטקוין הפכו להצלחה בארה"ב, בכך שצירפו לשוק את המשקיעים שפחדו לסחור בארנק דיגיטלי והעדיפו את הנוחות שבקרן "מחקה". הקרן "ETF" של בלאקרוק שמחקה את הביטקוין, הצליחה כבר בימיה הראשונים לרשום מחזור מסחר יומי של עשרות מיליוני מניות. רוברט מיטצ'ניק, ראש תחום נכסים דיגיטליים בבלאקרוק, מסר: "זאת רק ההתחלה. יש לנו מחויבות ארוכת טווח המתמקדת במתן גישה למשקיעים לתעודות סל איכותיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה