קריפטו
השבוע הקשה של הקריפטו: המטבעות המובילים בצניחה חופשית
שבוע מסחר תנודתי במיוחד מחק מיליארדים משווי השוק של המטבעות הגדולים ביותר. בזמן שהביטקוין והאת'ריום רושמים ירידות חדות, זהו המטבע היחיד שהצליח להציג יציבות מוחלטת מפני הסערה | הקריפטו השבועי
שוק המטבעות הדיגיטליים מסכם שבוע מסחר תנודתי ושלילי במיוחד עבור ציבור המשקיעים, כאשר כמעט כל המטבעות המובילים מציגים מגמת ירידה ברורה בסיכום שבעת הימים האחרונים, לצד שינויים דינמיים בהיקפי שווי השוק שלהם.
את הירידה החדה ביותר מבין המטבעות המרכזיים בטבלה רשם השבוע ה-XRP, שאיבד 8.79%- מערכו ומחזיק כעת בשווי שוק של 64.26 מיליארד דולר. גם מטבע ה-BNB של בורסת בייננס לא חמק מהסנטימנט השלילי הכללי, וחתם את השבוע עם ירידה של 2.57%-, כאשר שווי השוק שלו נקבע על 75.54 מיליארד דולר.
עוד ב-
בגזרת המטבעות היציבים נרשם חוף מבטחים יחסי עבור המשקיעים מפני הירידות. מטבע ה-Tether USDT רשם תזוזה שבועית מזערית של 0.02%- בלבד, ושומר על מעמדו החזק עם שווי שוק של 186.10 מיליארד דולר. במקביל, מטבע ה-USDC הציג יציבות מוחלטת עם שינוי שבועי של 0.00%+, ושווי שוק של 74.90 מיליארד דולר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



