קריפטו

השבוע הקשה של הקריפטו: המטבעות המובילים בצניחה חופשית

שבוע מסחר תנודתי במיוחד מחק מיליארדים משווי השוק של המטבעות הגדולים ביותר. בזמן שהביטקוין והאת'ריום רושמים ירידות חדות, זהו המטבע היחיד שהצליח להציג יציבות מוחלטת מפני הסערה | הקריפטו השבועי
צילום אילוסטרציה AI
שוק המטבעות הדיגיטליים מסכם שבוע מסחר תנודתי ושלילי במיוחד עבור ציבור המשקיעים, כאשר כמעט כל המטבעות המובילים מציגים מגמת ירידה ברורה בסיכום שבעת הימים האחרונים, לצד שינויים דינמיים בהיקפי שווי השוק שלהם.
במוקד המגמה השלילית נמצא הביטקוין, המטבע הגדול ביותר בשוק, שרשם ירידה שבועית של 4.49%-, כששווי השוק שלו עומד כעת על 1.20 טריליון דולר. בעקבותיו, מטבע האת'ריום חווה שבוע קשה עוד יותר עם צניחה משמעותית של 8.34%- בערכו, מה שהביא את שווי השוק שלו לרמה של 187.59 מיליארד דולר.
את הירידה החדה ביותר מבין המטבעות המרכזיים בטבלה רשם השבוע ה-XRP, שאיבד 8.79%- מערכו ומחזיק כעת בשווי שוק של 64.26 מיליארד דולר. גם מטבע ה-BNB של בורסת בייננס לא חמק מהסנטימנט השלילי הכללי, וחתם את השבוע עם ירידה של 2.57%-, כאשר שווי השוק שלו נקבע על 75.54 מיליארד דולר.
בגזרת המטבעות היציבים נרשם חוף מבטחים יחסי עבור המשקיעים מפני הירידות. מטבע ה-Tether USDT רשם תזוזה שבועית מזערית של 0.02%- בלבד, ושומר על מעמדו החזק עם שווי שוק של 186.10 מיליארד דולר. במקביל, מטבע ה-USDC הציג יציבות מוחלטת עם שינוי שבועי של 0.00%+, ושווי שוק של 74.90 מיליארד דולר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה