קריפטו

דוג'קוין שובר את השיא השלילי של עצמו | הקריפטו היומי

המטבע שזינק בשנה שעברה בזכות האימוץ על ידי שניים מעשירי העולם רושם היום שפל חדש, שמחזיר אותו כמעט לרמות שלפני הפעם הראשונה ששמו צויץ על ידי אילון מאסק

מערכת ice | 
דוג'קוין בירידה (צילום pixabay)
יום נוסף של ירידות בשוק הקריפטו: המטבעות הדיגיטליים איבדו היום במצטבע כחצי אחוז משוויים הכולל, וירדו לסך של 1.3 טריליון דולר.
ביטקוין, המטבע הגדול ביותר, דווקא רשם עלייה קלה, בשיעור של 0.42% למחיר של 29,392 דולר למטבע ושווי שוק של כ-561 מיליארד דולר. עם זאת, הערכים הללו נמוכים באחוז ורבע מאלו של המטבע ביום רביעי שעבר.
את'ריום, המטבע השני בחשיבותו, שעל הבלוקצ'יין שלו מבוססים מטבעות ונכסים וירטואליים רבים אחרים, רשם ירידה בשיעור של 1.2% ביממה האחרונה וכמעט 4% בשבוע האחרון, למחיר של 1,944 דולר למטבע ושווי שוק של 235.5 מיליארד דולר, מה שמחזיר אותו לרמות השפל של שבוע לפני סוף יולי 2021.
ביננס קוין, המטבע של בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, גם הוא הפתיע ועלה היום בשיעור קל של כמעט שני שליש האחוז, למחיר של 325 דולר למטבע ושווי שוק של 53 מיליארד דולר. העלייה הקלה הזו מצטרפת לסדרה של עליות חריגות יחסית של המטבע הזה בשבוע האחרון ומציבה אותו כמעט 8% מעל ערכו לפני שבוע.
 
ריפל רשם את הירידה היומית הגדולה ביותר, בשיעור של שניים ורבע אחוזים, למחיר של 40 סנט בלבד ושווי שוק של 19.2 מיליארד דולר. בטווח השבועי הוא ירד בכמעט 7%.
מי שנמצא בירידה החדה ביותר במבט שבועי הוא קרדאנו, שצנח בשבעת הימים האחרונים ביותר מ-8% וביממה האחרונה ב-1.2% למחיר של 51 סנט למטבע ושווי שוק של 17.2 מיליארד דולר.
אך המטבע שנמצא במצב הקשה ביותר הוא דוג'קוין. הירידה היומית שלו לא היתה מאוד חדה – אחוז ושליש – אך עם ירידה שבועית של כמעט 7% משער שממילא כבר היה שפל של שנה, הוא רושם שפל חדש של 407 ימים (שנה ו-42 יום) – שווי שוק של פחות מ-11 מיליארד דולר עם שווי מטבע שעומד רק בקושי מעל 8 סנט. השפל הזה מוריד אותו מקום אחד בטבלה ומוציא אותו שוב מהעשירייה המובילה לטובת פולקה-דוט, שחוזר למקום העשירי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה