קריפטו

הקריפטו היומי: העלייה של אתמול נמחקה, מי עדיין אופטימי?

כל המטבעות המרכזיים ירדו היום בשיעורים דומים לשיעורי העליות של אתמול, מלבד מטבע אחד שהירידה שלו היתה קלה יותר – אך דווקא מטבע אחר מראה מגמה חיובית בהרבה

מערכת ice | 
הקריפטו בירידה (צילום freepik, vecteezy)
צעד קדימה, צעד אחורה – זה מה שקורה השבוע בשוק הקריפטו, כאשר היום רשמו כל המטבעות המרכזיים ירידות משמעותיות, שמחקו את העליות של אתמול. השוק כולו איבד 3.4% משוויו וירד שוב ל-1.14 טריליון דולר, המהווים ירידה בשיעור של 4.3% לעומת יום שלישי שעבר, כך לפי נתוני אתר CoinGecko, המנטר יותר מ-13,000 מטבעות קריפטו שונים.
ביטקוין, המטבע הגדול ביותר, רשם ירידה יומית בשיעור של שלושה אחוזים ושלושת-רבעי, למחיר של 23,269 דולר למטבע ושווי שוק של 445 מיליארד דולר, המהווים עלייה של מעט יותר מאחוז וחצי בשבעת הימים האחרונים.
את'ר, המטבע השני בגודלו, ירד בכמעט חמישה אחוז למחיר של 1,704 דולר למטבע ושווי שוק של 208 מיליארד דולר. בטווח השבועי המספרים הללו מהווים עלייה בשיעור של יותר משבעה אחוזים.
ביננס קוין, המטבע של בורסת המסחר הקריפטוגרפי הפופולארית בעולם, ירד בכמעט ארבעה אחוזים ביממה האחרונה, אך שומר על ערכים גבוהים ביותר מ-13.5% בטווח השבועי – 318 דולר למטבע ושווי שוק של 51.5 מיליארד דולר.
ריפל הוא המטבע היחיד בטבלה שנמצא בירידה גם לעומת אתמול וגם לעומת שלישי שעבר – בשיעורים של 3.5% ו-0.6%, בהתאמה – עם מחיר של 36 סנט למטבע ושווי שוק של 17.9 מיליארד דולר.
 
קרדאנו, שבימים האחרונים התקרב שוב לריפל ואיים לעקוף אותו, רשם ירידה חדה בשיעור של חמישה אחוזים ושליש, למחיר של 51 סנט למטבע ושווי שוק של 17.6 מיליארד דולר, ולא רק שהגדיל את הפער מתחת לריפל, אלא חזר אל מתחת למטבע צמוד הדולר של ביננס (BUSD). למרות זאת, הנתונים הללו עדיין גבוהים בכארבעה וחצי אחוזים מלפני שבוע.
ודוג'קוין ירד בפחות משני אחוזים היום, ונמצא בעלייה שבועית של כחמישה אחוזים ושני שליש, כאשר מחירו עדיין מעט מעל 7 סנט למטבע ושווי השוק שלו תשעה מיליארד דולר ושליש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה