קריפטו

הקריפטו כבר פאסה? צניחה בנתוני החיפוש בגוגל

על פי נתונים מ- Google Trends, למונח "קריפטו" יש כרגע ציון של 17, שהוא רחוק מציון 100 במאי 2021 והאת'ריום גם במסלול דומה
מערכת ice | 
הקריפטו בירידה (צילום shutterstock)
ירידה באופטימיות בשוק מטבעות קריפטוגרפיים בחודשים האחרונים גרמה לנתוני החיפוש המקוון ל"קריפטו" ולמונחים נפוצים אחרים לרדת לרמות של סוף 2020.
על פי נתונים מ- Google Trends, למונח "קריפטו" יש כרגע ציון של 17, שהוא רחוק מציון 100 במאי 2021 והאת'ריום גם במסלול דומה.

עם זאת, ההתעניינות בחיפוש אחר מונחים אלו נמצאת בירידה עקבית יחסית מאז מאי 2022. עלייה קטנה בהתעניינות הגיעה בתחילת נובמבר כאשר בורסת הקריפטו FTX קרסה.
הנפילה בריבית מגיעה כאשר ביטקוין נשאר יציב בסביבות $28,000 כבר 10 שבועות - פעולת מחיר שמנכ"ל Galaxy Digital, מייק נובוגרץ, תיאר לאחרונה כ"חסרת כושר" ונגרמה מחוסר "התרגשות מוסדית כרגע".
גאי טרנר, הידוע בכינויו "גיא לשכת המטבעות", הציע בפוסט בטוויטר כי הירידה בריבית עולה בקנה אחד עם נפחי מסחר נמוכים בבורסות, שלטענתו הגיעו לשפל של 32 חודשים בחודש שעבר.
גם מדד הפחד של הקריפטו מספר סיפור דומה, כאשר סנטימנט השוק נע סביב הציון הנוכחי של 53 - באזור ה"נייטרלי" - כבר כמעט חודש.
העניין לא ירד בכל תחום של קריפטו.
נפחי החיפוש של "פיננסים מבוזרים" ו-"defi" הצליחו לגדול בשנת 2023, בעוד שהחיפושים אחר "memecoin" הגיעו לשיא בתחילת מאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה