קריפטו

עוקץ הביטקוין בישראל נחשף: "ב-3 שעות הרווחתי 35,000 שקל"

חיים אתגר הזהיר מהודעה בה נכתב: "השקעה באינטרנט לא הייתה הקטע שלי מההתחלה, עד שחבר קרוב הפנה אותי לאיש שעושה כריית ביטקוין. החלטתי לנסות ולראות איך זה עובד והתחלתי במינימום השקעה של 3,500 שקל. ב-3 שעות בלבד הרווחתי 35,000 שקל מההשקעה וביצעתי העברה מוצלחת לחשבון הבנק"
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
חיים אתגר המשיך גם היום (ראשון) במסורת שלנו והזהיר את העוקבים שלו מפני שיטות עוקץ מתוחכמות שיכולות להפיל גם אותם בפח. השקעה בלי סיכון או קבלה של פרס בגובה 3,000 שקל במתנה הן רק חלק משיטות ההונאה שמסתובבות ברשת.
הודעה ממנה הזהיר גורסת כי: "השקעה באינטרנט לא הייתה הקטע שלי מההתחלה, עד שחבר קרוב הפנה אותי לאיש שעושה כריית ביטקוין. החלטתי לנסות ולראות איך זה עובד והתחלתי במינימום השקעה של 3,500 שקל. ב-3 שעות בלבד הרווחתי 35,000 שקל מההשקעה וביצעתי העברה מוצלחת לחשבון הבנק".
 
עוד נכתב: "הייתי ממליץ לכולכם לבדוק את זה ולראות בעצמכם, פשוט שלו לו הודעה עכשיו, אל תפספסו את ההזדמנות הזו". אתגר הזהיר: "העוקץ הקבוע, משתלטים על החשבון של חבר מכר ונשלחת ממנו הצעה לרווח מטורף בקריפטו, אל תיפלו בזה".
בעוקץ נוסף מהם הזהיר אתגר, נכתב באינסטגרם: "נחשו נכון את המספרים, ארבע הספרות שאתם רואים בקופסא וזכו במתנה בסך 3,000 שקל מהחברה מיד בסדר". טעויות הכתיב שיש בהודעה הזו היו כתובות גם כך במקור.. אתגר הזהיר: "גם זה עוקץ, אל תיפלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה