תרבות ופנאי

שלומי שבת, ירון אילן ומרגול מספידים את ליאור פרחי

הזמר והיוצר האגדי פרחי הלך לעולמו, בין המספידים בתעשייה היו שלומי שבת, ירון אילן ומרגול שלא יכלו להישאר אדישים ושיתפו רגעים אישיים עם הכוכב שתרם רבות לתרבות הישראלית
מערכת ice |  3
ליאור פרחי (צילום מסך ערוץ 24)
ליאור פרחי, הלך לעולמו בגיל 53, היה אחראי לשלל להיטים, מ"יש חשמל באוויר" המוכר לנו היטב, ועד ל"תיזהר ממנה", שקיבל עוד חשיפה בעונה המדוברת בהשתתפות "הבובלילים" בבית הכי נצפה במדינה, "האח הגדול". 
רבים מהפורסמים שיתפו את הכאב על האובדן הגדול בעולם המוזיקה הישראלית. שלומי שבת, ירון אילן, ומרגול גם שיתפו את מנת חלקם וזיכרונות עם הזמר האהוב. 
ירון אילן כתב בצער: "שלושים שנות היכרות - היית אחד הכותבים יוצרים הכי טובים שיש לנו כתבת להיטי ענק לך ולאחרים, שירים בלתי נשכחים שתמיד ילוו אותנו כפסקול בלתי נגמר. ליאור היקר אמנם אנחנו נפרדים ממך אבל המוסיקה שלך תמשיך לנגן אותך לנצח".
גם שלומי שבת שיתף על הקשר העמוק: "בתוך כל העצב עוד אור כבה חבר יקר שהשאיר לי שני דואטים למזכרת. אהבתי אותך אח".
מרגול, הזמרת המוערכת שיתפה גם כן בכאב: "ברוך דיין האמת. נפרדים בצער רב מהזמר והיוצר המוכשר ליאור פרחי ז''ל. תודה לך על השירים הנפלאים ועל העשייה המוזיקלית הפורייה ועל תרומתך הרבה לתרבות הישראלית. תנחומים לבני המשפחה, מהשמיים תנוחמו. נוח על משכבך בשלום חבר יקר".
משפחת פרחי מסרו לעיתונות על האובדן המצער: "ליאור היה מאבני הדרך של המוזיקה הישראלית, הוא הקדיש את חייו לשימור המוזיקה המזרחית. ליאור נפטר מדום לב, הניח אחריו משפחה אהובה ושלושה ילדים". כמו כן, אחיו מסר לווינט על הטראגדיה: "אמא ניסתה להעיר אותו בבוקר והוא היה קר כמו קרח".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זמר נשמה ענק (ל"ת)
    דניאל 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    זמר נשמה
    דניאל 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זמר עם קול ענק ועם צניעות כובשת תנוח על משכבך בשלום.
    סגור
  • 1.
    יהי זכרו ברוך (ל"ת)
    דן 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור