תרבות ופנאי

המחווה המרגשת של קובי הלפרין בשבוע האופנה בניו יורק

קובי הלפרין, אחד ממעצבי האופנה הישראלים המצליחים בעולם, סגר הלילה את תצוגת האופנה שלו בניו יורק, כאשר ברקע מתנגן ההמנון היהודי. "אני חושב על שתי הבנות שלי שצריכות לחשוב אם לחשוף את הזהות היהודית שלהן", שיתף בנובמבר האחרון
רוני שיינר | 
תצוגת אופנה-אילוסטרציה AI

מעצב האופנה קובי הלפרין,  ממעצבי האופנה הישראלים הבכירים בתעשייה העולמית, סגר הלילה את תצוגת האופנה שלו שהתקיימה במסגרת שבוע האופנה בניו יורק, כשברקע מתנגן ההמנון היהודי, "התקווה". המעצב עמד על הבמה כשהוא דומע ונרגש.

הלפרין חי ופועל בניו יורק כ-20 שנה. הוא נולד בנתניה, בוגר בני עקיבא ותלמיד ישיבה. לאחר שירותו הצבאי התקבל ללימודים בשנקר. לפני שני עשורים עזב את הארץ, לטובת קריירה מצליחה בניו יורק. הוא נשוי ואב לשתי בנות. 
 



הלפרין מקפיד להביע תמיכה בישראל, בכל הזדמנות. בנובמבר האחרון, בטקס פרסי האופנה בניו יורק, בחר במחאה אופנתית שקטה על השטיח האדום, כאשר הגיע יד ביד עם המעצבת ומשפיענית האופנה דניאל ברנשטיין, כשהם לבושים שחור, ועל בגדיהם נוכח פרח בצבע צהוב, כמחווה להחזרת החטופים.
 



הלפרין מסר אז לאתר YNET: "אני לא מרגיש נוח לחגוג אופנה בניו יורק בימים אלו ללא העברת מסר. כבן של שורדי שואה, האמנתי ש- Never Again אינה עוד סיסמה, אבל מה שקרה בישראל ב-7 באוקטובר ועם עליית האנטישמיות בעולם, זה מעורר דאגה ומקומם. אני חושב על שתי הבנות שלי שחיות כאן בניו יורק וצריכות לחשוב אם לחשוף את הזהות היהודית שלהן. לא נתנגד לחגוג אופנה אמריקאית, אך כישראלי ויהודי אני חייב להפגין את החוזק שלי". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה