תרבות ופנאי

בן זוגה של נועה קירל חושף: מדוע הצטלם לקמפיין בנפרד ממרגי?

תומר הכהן, בן זוג של נועה קירל, חשף פרטים מסקרנים הודות השיר החדש לאירוויזיון והעובדה שלא הצטלם עם האקס של קירל, יהונתן מרגי, לקמפיין החדש
מערכת ice | 
נועה קירל ותומר הכהן (צילום אינסטגרם)
תומר הכהן, השחקן והדוגמן ובן זוגה של כוכבת הפופ הישראלית, נועה קירל, נפגש עם השחקנית בר מיניאלי ליום צילומים לאחר שנבחרו להיות שגרירי רשת אופנת הספורט "JD ישראל". השניים הצטלמו הבוקר (רביעי) לקולקציית חורף 2023 של הרשת ברחובות תל אביב. 
ב-TMI תפסו את הכהן לשיחה צמודה שם הם ניסו לברר פרטים מסקרנים במיוחד על מדוע הוא סירה לשיר עם יהונתן מרגי, האקס של קירל, וכמו כן, מה דעתו על השיר החדש של קירל "יוניקורן" לאירוויזיון.
 
בנוגע לשיר של קירל הוא סיפר: "אני לא יכול לספר אם שמעתי אותו, אבל אני בטוח שיהיה מושלם. היא מהממת ותעשה את זה הכי טוב שאפשר. אני סומך עליה בעיניים. אני שמעתי אותו, אבל חכו ותראו, חכו ותשמעו". 
על כך שקירל נשאלה מי מנשק טוב יותר, הוא או יהונתן מרגי, סיפר: אני לא חושב שיש כאן תחרות. הכל בסדר. מדוע הצטלמנו בנפרד? אני ומרגי מתעסקים בקמפיין שאנחנו עושים פה, אני אוהב להיות חלק מהמותג הזה, אני חולה על ספורט. יש שיקולי הפקה ואני לא מתערב בהם, אני מגיע לסט ומצטלם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה