תרבות ופנאי

קים קרדשיאן זוכה לתואר חדש ומפתיע למדי: כך ה"טיים" החמיא לה

השבוע מגזין TIME העניק לקרדשיאן, או יותר נכון לעסק שהקימה, תואר מחמיא למדי - אחד ממאה העסקים הכי משפיעים בעולם. העסק המדובר הוא SKIMS שבשנה החולפת הכניס לא פחות מ-500 מיליון דולר, בתקופה בה השוק דווקא נמצא בהאטה ניכרת ממגוון סיבות
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן)
קים קרדשיאן מוכרת לרובנו מהראליטי שובר המוסכמות שלה ושל משפחתה, שהחל אי שם בערוץ E! ועבר לאחרונה ל-HULU. אך כיום, מתברר שנקודות החוזקה של קרדשיאן כבר ממזמן לא נמצאות רק בראליטי ואפילו לא ברובו, אלא על בדרך שלה בתור אשת עסקים מצליחה.
השבוע מגזין TIME העניק לקרדשיאן, או יותר נכון לעסק שהקימה, תואר מחמיא למדי - אחד ממאה העסקים הכי משפיעים בעולם. העסק המדובר הוא SKIMS שבשנה החולפת הכניס לא פחות מ-500 מיליון דולר, בתקופה בה השוק דווקא נמצא בהאטה ניכרת ממגוון סיבות. לצד זאת נזכיר כי קרדשיאן גם הקימה לאחרונה קרן הון השקעות עם שותף עסקי וכי כנראה שהעתיד שלה הולך להתמקד בעיקר בעולם העסקי, באותה מידה אם לא יותר מהראליטי.
 
בריאיון למגזין קרדשיאן מספרת שתחילה היא בעצמה לא ידעה כל כך מה היא רוצה בתור אשת עסקים ולכן קיימה מספר שותפויות שהציגו ניגוד ניכר, למשל היא קידמה קפאקייקס ומקביל כדורים להרזיה. העסק למחטבים (שהיום מייצר ומוכר פריטי לבוש נרחבים ופופולריים במיוחד) שינה הכול ומיקד את התשוקות שלה למקום אחד. המותג האהוב צבר הצלחה דווקא בעידן הקורונה בו הזמנות אונליין חוו בום מטורף, אך לעומת הנפילה שחברות רבות חוו לאחר מכן - קים הצליחה וממשיכה להצליח עסקית עם ליינים חדשים שיוצאים, תרתי משמע, כל כמה ימים.
בריאיון קרדשיאן מבהירה ומסיימת באומרה שכנראה לא תרצה לדגמן בתחתונים בגיל 50, אבל היא לא תעזוב את אור הזרקורים בלי לנסות להמשיך להיראות צעירה כלל שהיא יכולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה