דיגיטל וטק

ענקית הפינטק וחברת השכרת הרכב הבינ"ל בשיתוף פעולה ייחודי

חברת התשלומים המקוונים סטריפ (Stripe) נבחרה כספקית התשלומים של חברת השכרת הרכב הבינלאומית Hertz. הפתרון של Stripe יתמוך בכ-3,000 עסקאות המתבצעות פנים אל פנים בנקודות המכירה של Hertz, Dollar, ו-Thrifty ברחבי העולם
מערכת ice | 
תשלומים (צילום Pixabay)
Stripe, חברת הפינטק המייצרת פלטפורמה פיננסית לעסקים, הודיעה על שותפות עם קבוצת השכרת הרכב הבינלאומית Hertz כספקית התשלומים עבורה ועבור החברות הבנות שלה Dollar, ו-Thrifty. הרץ תעביר את מרבית פעילות התשלומים שלה בנקודות המכירה ואונליין ל-Stripe כחלק מאסטרטגיית החברה לקידום דיגיטציה בהשכרה.
"אנו נרגשים לחבור ל-Stripe בכדי לספק ללקוחות שלנו אפשרויות תשלום דיגיטלי חדשות אשר יאפשרו חווית לקוח מהירה וחלקה יותר," אמר טים לנגלי-הות'ורן, מנהל מידע ראשי (CIO) ב-Hertz. "זו עדיפות עליונה מבחינתנו להוציא את הלקוחות שלנו לדרך במהירות גבוהה יותר ושירות יוצא מן הכלל. שיתוף הפעולה עם Stripe הוא דוגמא לדרך בה אנו ממנפים טכנולוגיה מתקדמת בכדי לאפשר זאת".
 
כחלק מהשותפות בין החברות, בנו Stripe ו-Hertz היצע מוצרים ייעודי משותף אשר נועד לספק מענה לצרכי תשלום ספציפיים, כולל אישורים מורחבים להשכרה שבועית או חודשית ושיטות תשלום מקומיות כמו UnionPay ו-Diner's Club בסין. Hertz תאחד את התשלומים אותם היא מקבלת באמצעות הפלטפורמה של Stripe ברחבי ארה"ב, קנדה, אירופה, אוסטרליה וניו זילנד.
"לקוחות מצפים להשכרות רכב מהירות, פשוטות ואמינות," אמרה איילין או'מארה, סמנכ"לית ההכנסות של Stripe. "אנו שמחים ש-Stripe יכולה לסייע ל-Hertz להוציא את לקוחותיה לדרך בקלות רבה יותר".
במסגרת השותפות, Stripe תתמוך בתשלומי Hertz במספר תחומים: הזמנות בדלפקי המכירה, הזמנות מקוונות ותשלום על הזמנות מאובטח באמצעות Apple Pay.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה