דיגיטל וטק

פיתוח אפליקציות: האם זו הדרך להתעשר? אלו הנתונים שיאכזבו אתכם

אם תהיתם כמה תוכלו להרוויח מפיתוח של אפליקציה - התשובה עלולה לאכזב אתכם. רק כ-17.2% מהאפליקציות יגיעו להכנסה חודשית של 1,000 דולר, מתוכם 59% ימשיכו להכנסה של 2,500 דולר ו-60% מהם יגיעו להכנסה חודשית של 5,000 דולר. עם זאת, רוב האפליקציות כלל לא יצליחו להגיע לסכומים הללו
מערכת ice | 
האפליקציות הולכות לעלות יותר (צילום unsplash)
אם אי פעם היה לכם חלום לפתח אפליקציה ולהתעשר מכך – הכתבה הזו היא עבורכם. למרות שאנשים רבים חשבו כי יוכלו להרוויח סכומים נאים במיוחד אם ימציאו אפליקציה חדשה, הנתונים דווקא מראים כי ההכנסה החודשית מתפעול מרבית האפליקציות נמוך מאוד, ועומדות על כמה עשרות דולרים בודדים אחרי 12 חודשים מהקמתן.
חברת RevenueCat אשר מסייעת לעשרות אלפי בעלי אפליקציות בתחום הניהול, פרסמה לאחרונה דו"ח המראה נתוני הכנסות של יותר מ-29 אלף יישומנים ולצידם מפתחים רבים. החברה גילתה כי למעשה רק כ-17.2% מהאפליקציות יגיעו להכנסה חודשית של 1,000 דולר, מתוכם 59% ימשיכו להכנסה של 2,500 דולר ו-60% מהם יגיעו להכנסה חודשית של 5,000 דולר. עם זאת, רוב האפליקציות כלל לא יצליחו להגיע לסכומים הללו.
 
האפליקציות אשר מתקשות במיוחד הן בתחום הנסיעות (כדוגמת בוקינג), כאשר רק 5% מהם מצליחים להרוויח יותר מ-1,000 דולר לחודש. כמו כן, נמצא כי רוב הצרכנים מבטלים מנויים שאינם צריכים לאחר תקופה קצרה, אך כ-10% מאלו שביטלו את המנוי יחזרו אליו תוך 12 חודשים. אז אם אתם עדיין רוצים לפתוח אפליקציה, כדאי לכם לדעת שהדבר כרוך בעבודה קשה וכי לא בטוח שתצליחו לקצור את הפירות. עם זאת, השמיים הם הגבול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה