דיגיטל וטק

מהפכה בגוגל: השירות הפופולרי יינתן בחינם; יושקו פיצ'רים חדשים

גוגל יצאה בבשורה מטורפת למשתמשים, לפיה אפשרויות העריכה של גוגל תמונות בעזרת בינה מלאכותית יעבדו לכל מי שעובד עם האפליקציה שלה, כולל מכשירי האייפון, ללא צורך ברישום לשום שירות ובחינם. אז באילו פיצ'רים מדובר ומתי תשיק גוגל את השירות המהפכני?
מערכת ice | 
אפל וגוגל (צילום unsplash)
גוגל יצאה אתמול (חמישי) בבשורה מטורפת למשתמשים, לפיה אפשרויות העריכה של גוגל תמונות בעזרת בינה מלאכותית יעבדו לכל מי שעובד עם האפליקציה, כולל מכשירי האייפון, ללא צורך ברישום לשום שירות ובחינם, כאשר עד כה השירות היה בתשלום. 
בתוך כך, תשיק גוגל שלושה פיצ'רים חדשים לכלל המכשירים, כולל האייפונים כאמור, שייכנסו למכשירים שלכם יום אחרי כנס המפתחים של ענקית הטכנולוגיה שייערך ב-15 במאי. מדובר על הפיצ'רים - מחק הקסם, ביטול טשטוש צילום ותיקון אור בדיוקן, שקיימים כיום רק למי שהיה מנוי לגוגל וואן או שהחזיק במכשיר של חברת גוגל בלבד.
 
אז מה בדיוק זה אומר? ובכן, מחק הקסם ( Magic Eraser) מאפשר לכם למחוק חפצים או אנשים לא רצויים שיש ברקע התמונה. מדובר בבשורה של ממש, שמגיעה על רקע מהפכת הבינה המלאכותית, שנכנסת בכל הכוח גם לשירות של גוגל.
עוד פיצ'ר מגניב שיושק בקרוב הוא ביטול הטשטוש (Photo Unblur), פיצ'ר שיודע לחדד תמונות מטושטשות ולא ברורות. אבל הבשורה הגדולה ביותר מגיעה מהפיצ'ר תיקון אור בדיוקן (Magic Editor). באמצעות הפיצ'ר המדובר תוכלו להזיז אובייקטים בתמונות או להחליף צבעים לאובייקטים שונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה