דיגיטל וטק
יוטיוב מוסיפה פרסומות במקום הלא-צפוי: זה השינוי שיכעיס אתכם
משתמשי YouTube Music החינמיים גילו שינוי חדש ושנוי במחלוקת באפליקציה: פרסומות פולשניות במסך ההשמעה. האם גוגל חצתה קו אדום – או שעבור שירות פרימיום צריך לשלם?
שירות הסטרימינג YouTube Music של גוגל, מרחיב את שילוב הפרסומות גם למסך ההשמעה ("Now Playing") באפליקציה עבור משתמשים שאינם מנויים בתשלום. בנוסף לפרסומות המושמעות בין שירים, כעת מופיעות גם מודעות במקום עטיפת האלבום של השיר המנוגן.
לפי צילומי מסך שפורסמו ב-Reddit על ידי משתמשים שהעלו תלונות, במקרים מסוימים התמונה מתחלפת למודעה מלבנית הכוללת כיתוב "Sponsored", כאשר גם פס ההתקדמות בשיר משנה צבע לצהוב והכפתורים הבסיסיים – כמו מעבר שיר קדימה או אחורה – הופכים אפורים.
הפרסומת החדשה מופיעה בין תמונת העטיפה לכפתורי הניגון, וכוללת את לוגו המפרסם, טקסט שיווקי קצר, כתובת אתר, וכפתור לרכישה מיידית. מדובר בפורמט פרסום סטנדרטי של גוגל, אך זו הפעם הראשונה שהוא משולב ישירות בממשק ההשמעה עצמו.
עוד ב-
למשתמשים בגרסה החינמית של שירות הסטרימינג יש גישה למוזיקה, פודקאסטים, דילוג על שירים ללא הגבלה, ואופילו אפשרות להאזנה ברקע עבור תכנים מסוימים. לעומתם, מנויי הפרימיום נהנים מהאזנה ללא פרסומות, הפאשרות להורדת שירים וניגון מוזיקה ברקע ובמצב שמע בלבד – גם מחוץ לאפליקציה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



