דיגיטל וטק
מחירי ה-Xbox קופצים: זה המחיר המטורף שתאלצו לשלם בקרוב
מיקרוסופט מצטרפת לגל עליית המחירים והודיעה כי צרכני הקונסולות שלה ייאלצו בקרוב לשלם יותר. על פי הדיווחים, מחודש אוגוסט מחירי הקונסולות מזנקים בכ-150 דולר, כשלטענת החברה זה נובע מעלייה במחירי הייצור
שעות לאחר שאפל דיווחה על העלאת מחירי מחשבי המק וטאבלטי האייפד שלה, גם מיקרוסופט הודיעה כי צרכני קונסולות Xbox (אקסבוקס) ייאלצו לשלם יותר בקרוב.
לפי הדיווח ב-CNBC, החל מ־1 באוגוסט, המחיר לקונסולת Xbox Series S עם נפח אחסון של 512 ג׳יגה-בייט יעמוד על כ־500 דולר - עלייה בכ־100 דולר בעוד שדגמים עם נפח של 1 טרה-בייט יתייקרו ב־150 דולר נוספים. בנוסף, דגם הבסיס של Xbox Series X יתחיל כעת במחיר של כ־750 דולר.
החברה הסבירה את המהלך בפוסט וכתבה: “באוקטובר האחרון העלינו את מחיר קונסולות XBOX בטווח של 20–70 דולר בארה״ב. לדבריהם, “קיווינו שלא יהיה צורך בהעלאה נוספת, ובחודשים האחרונים עבדנו עם ספקים על אפשרויות שונות, ומחירי האחסון והזיכרון בקונסולות עלו ביותר מפי 2.5". לאכזבת המשתמשים הם הוסיפה וציינו כי עד סתיו 2027 צפויה הכפלה נוספת במחיר.
“כל תעשיית האלקטרוניקה הצרכנית מתמודדת עם משבר הרכיבים הנוכחי, אך ההשפעה קשה במיוחד על קונסולות”, נכתב בהודעת מיקרוסופט. “בניגוד לטלפונים, מחשבים, רמקולים ומכשירי צריכה אחרים, קונסולות נמכרות בדרך כלל ללא רווח, ולעיתים אף מתחת לעלות הייצור שלהן”, הוסיפו.
עוד ב-
כזכור, לפני כשנה, גם המתחרה סוני הודיעה על עלייה של מחירי דגמי ה-PlayStation 5 בארצות הברית ב-50 דולר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



