דיגיטל וטק

זה השירות החדש שאמזון מציעה למנוייה החל משבוע הבא

החברה הודיעה כי בשבוע הבא יוכלו מנוייה להצטרף לשירות המשחקים שלה, שמאפשר לשחק בעשרות להיטים על כמעט כל מכשיר עם מסך - אבל לא בישראל
יאיר מור | 
אמזון (צילום unsplash)
עד ה-21 תגיעו לירח: אמזון הודיעה כי במסגרת יום המבצעים השנתי שלה, Amazon Prime Day, שמתקיים בימים שני-שלישי הבאים, 21 ו-22 ביוני, היא תציע למנויי פריים להירשם לשירות החדש שלה, Luna (או, בתרגום חופשי, "ירח").
Luna הוא שירות הזרמת משחקים, שמאפשר ליהנות ממשחקים "כבדים" ללא צורך במחשב או טלפון עוצמתיים. זאת משום שהמשחקים בשירות רצים על שרתי אמזון, והמשתמשים יכולים לשחק בהם מכמעט כל מכשיר עם מסך המחובר לאינטרנט במהירות טובה (10 מגה-ביט לשנייה ומעלה), באמצעות אפליקציית רשת שזמינה למחשבים, סמארטפונים וטאבלטים, ואפילו סטרימרים כדי לשחק על הטלוויזיה בלי קונסולה.
השירות הוכרז בספטמבר 2020 ונפתח לקהל באוקטובר, אך מאז ועד עתה דרש בקשת הזמנה מהחברה, ורק משתמשים שבקשותיהם אושרו יכלו להתחבר לשירות. עתה, לראשונה, תאפשר החברה לכל מנויי שירות המשלוחים המהירים שלה להצטרף לשירות ללא המתנה להזמנה.
עם זאת, להצעה יש כמה קאצ'ים: ראשית, כאמור, היא תקפה ליומיים בלבד. שנית, היא תקפה בארה"ב בלבד. ושלישית, לאחר שבוע של ניסיון חינמי השירות עולה 6 דולר (כ-19.5 שקל) לחודש - בנוסף ל-13 דולר (כ-42 שקל) לחודש של מחיר Amazon Prime. מי שרוצה ליהנות ממשחקים חדשים של חברת המשחקים הצרפתית Ubisoft צריך לשלם 15 דולר (כ-49 שקל) נוספים כל חודש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה