דיגיטל וטק

טיקטוק מאמצת את השיטה של האירוויזיון

הרשת החברתית הסינית הפופולארית הודיעה על מהלך דרמטי שאמור להפוך אותה לתחרותית יותר מול מתחרות כמו פייסבוק, אינסטגרם ואפילו יוטיוב
יאיר מור | 
טיקטוק (צילום unsplash)
טיקטוק, דוז פואה! טיקטוק הודיעה אחר הצהריים על שינוי משמעותי בתכונות שלה, שתאפשר ליוצרים להעלות סרטונים באורך של עד שלוש דקות - אורך זהה למגבלת האורך של שירים באירוויזיון. 
זהו צעד נוסף של הרשת החברתית הסינית בדרך להפוך לפלטפורמת וידאו המתחרה בכל הקטגוריות של התחום העצום הזה. בתחילת דרכה, כמיוזיק.לי, הוגבל אורך הסרטונים ל-15 שניות - מעט יותר מכפול מהמתחרה הגדולה, Vine, שנרכשה על ידי טוויטר אך נסגרה לאחר זמן קצר יחסית. בשלב מאוחר יותר האריכה טיקטוק את המגבלה לדקה, ועתה היא מאריכה אותה לשלוש דקות, ככל הנראה בדרך לאפשר גם סרטונים ארוכים אף יותר. 
דרו קירכהוף, מנהל מוצר בחברה, אמר כי "הקהילה שלנו הגדירה מחדש את הביטוי 'בפחות מ- 60 שניות', ואנו שמחים לראות כיצד אנשים ממשיכים לבדר ולעורר השראה בפרק זמן של מספר שניות שפותח עולם של אפשרויות יצירתיות. יש כל כך הרבה דברים שיכולים לקרות ברגע של טיקטוק - מחזות זמר שקמים לתחייה, שירי פיראטים עתיקים שמקבלים גרסאות חדשות, מתכוני פסטה שמחסלים את מלאי גבינות הפטה ברחבי העולם וקאמבק של להיטים בני שלושה עשורים תוך גלישה על סקייטבורד. כעת אנו מאפשרים לחברי הקהילה הגלובלית שלנו ליצור סרטונים ארוכים יותר, וסוללים את הדרך עבור עוד מספרי סיפורים וצורות מגוונות נוספות של תוכן ובידור בטיקטוק". 
האורך החדש יגיע בהדרגה למשתמשים לפי מדינות, כאשר בכל מדינה תישלח התראה למשתמשים ברגע שמגבלת האורך בה תעלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה