דיגיטל וטק

לנפתלי בנט יש תפקיד חדש ומסקרן במיוחד

אחרי קריירה צבאית, קריירה בהייטק, קריירה בפוליטיקה והבלחות לספרות, היום מושק התוצר הראשון של מה שעשוי להיות הקריירה הבאה של ראש ממשלת ישראל
יאיר מור | 
נפתלי בנט (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
איך למצוא עבודה: נפתלי בנט כבר מילא בחייו תפקידים מגוונים למדי – אבל היום יוצא לאור הפרי הראשון של אחד התפקידים הפחות צפויים שלו: קריין.
Storytel, חברה שוודית העוסקת בספרים בפורמטים דיגיטליים ופעילה ביותר מ-20 מדינות ו-30 שפות, השיקה היום את גרסת האודיו לספר "איך לנצח מגפה", שכתב ראש הממשלה הנוכחי בעודו מכהן כיו"ר האופוזיציה בשנה שעברה ויצא לאור לפני 11 חודשים. לדבריה, בנט הגיע לאולפניה בתל-אביב כבר לפני מספר חודשים, כדי להקליט את קולו מקריא את 144 העמודים של ספרו.

עתה, זמינה הגרסה המוקלטת של הספר דרך אתר iCast, המהווה מעין סניף ישראלי של סטואיטל מאז רכשה אותו בספטמבר 2020 תמורת כ-20 מיליון שקל. מחיר הספר הוא 50 שקל להורדה חד-פעמית של קובץ האודיו המלא, אך ניתן להאזין לו גם בתשלום דמי מנוי חודשיים של 39.90 שקל (או 399 שקל בתשלום מראש לשנה), המקנים גישה לכל מאות אלפי הספרים באתר.
"מרגש להיות הפלטפורמה שנותנת במה לספרים של אנשים מרכזיים בחברה הישראלית, כמו ראש הממשלה נפתלי בנט", אמר מוטי ליפמן, מייסד ומנכ"ל iCast ומנהל אזורי ב-Storytel. "בעזרת הפלטפורמה של סטוריטל, ספרו של ראש הממשלה בנט יכול להגיע לקהלים רחבים יותר, שבוודאי רוצים לשמוע את משנתו בנושא מגפת הקורונה".
חוץ מספרו של בנט, ניתן להאזין ב-iCast מבית סטוריטל לספרים רבים נוספים, כאשר כרגע, ספרי אודיו בעברית זמינים בדרך כלל בקולם של קריינים מקצועיים או הסופרים, שהתגייסו להקריא את ספריהם בעצמם. האתר הישראלי כולל גם כותרים באנגלית ורוסית, בהן כל הספרים זמינים להאזנה בזכות יכולות הקראת תוכנה. עתה עובדת החברה על יכולת הקראה דיגיטלית גם עבור ספרים בעברית, לטובת הספרים הרבים שטרם זכו לקריין שיתיישב להקליט אותם בעברית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה