דיגיטל וטק

וואטסאפ בדרך לפתור את הבעיה הגדולה בהודעות הקוליות

החברה עובדת על תכונה חדשה שעשויה להקל את סבלם של משתמשים שלא כל כך מסתדרים עם המצב הנוכחי של ההודעות הקוליות באפליקציה
יאיר מור |  6
וואטסאפ (צילום unsplash)
הודעות קוליות באפליקציות מסרים הן דרך מעולה לעצלנים שלא רוצים לכתוב, או סתם מעדיפים שהצד השני ישמע את הקול שלהם ויבין מתי הם ציניים, כועסים, עצובים וכדומה. מצד שני, הודעות קוליות באפליקציות מסרים הן גיהנום עבור מי שנמצא באופן-ספייס, ישיבה או מקום אחר שבו פחות נוח להקשיב להודעות כאלו.
עכשיו, לפי דיווח של אתר WABetaInfo, עובדים בוואטסאפ על פתרון לבעיה הזו, שתאפשר למי שרוצה להמשיך לשלוח הודעות קוליות לעשות זאת, כאשר למקבל תהיה אפשרות בחירה האם להקשיב להודעות או לקרוא תמליל של מה שנאמר בהן.
לפי הרמזים שמצא האתר בגרסת בטא של וואטסאפ לאייפון, האפליקציה תכלול אפשרות לשלוח הודעות למנוע של המרת קול לטקסט – לא של פייסבוק, אלא של אפל, במקרה של האייפון, וככל הנראה של גוגל עבור משתמשי אנדרואיד. ההודעות תישלחנה למנועי תרגום הדיבור של החברות ללא מידע מזהה, אך תידרש הרשאה מיוחדת לשם כך, משום שמדובר בהעברת הודעות מוצפנות לצד שלישי.
לאחר הפעלת האפשרות ואישור ההרשאה, יוכל המשתמש להיכנס בכל שיחה ללשונית תמלולים, שתציג את כל ההודעות הקוליות והתמלילים של אלו שכבר תורגמו על ידי המנוע. כל הודעה שתתומלל תישמר על המכשיר, כך שלא יהיה צורך להמיר אותה מחדש בכל פעם שרוצים להיזכר מה נאמר בה.
כאמור, כרגע האפשרות נמצאת בפיתוח, וידוע רק איך תעבוד במכשירי אפל. במכשירי אנדרואיד לא ידוע האם ההמרה תיעשה על המכשיר (גוגל טוענת שמערכת ההפעלה שלה מסוגלת לתמלל טקסט בלי להפר את הפרטיות על ידי שליחת המקור לחברה) או בדרך דומה של שליחת ההודעות ללא מידע מזהה לגוגל.
עם זאת, מי שרוצה לנסות את מזלו יכול למצוא כבר היום בחנויות האפליקציות כאלו שמבטיחות לתמלל את ההודעות הקוליות בוואטסאפ, על ידי שיתוף של ההודעות הללו עם אותן אפליקציות. עם זאת, רובן לא מאוד אמינות, ואפשרות מקבילה המובנה בוואטסאפ תהיה תוספת מבורכת מאוד.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אפליקציית תכתוב אחי
    אבי 09/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעולה! אני בזמן פגישות רק איתה
    סגור
  • 4.
    יש תוסף טוב לתזמון הודעות קוראים לו Blueticks ממליץ (ל"ת)
    אלי 09/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    חנטריש מייד אין יזרעאל
    שפן 09/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נא עדכנו באתר שלמלה "אופן ספייס " יש תוכן עברי (תשלחו את הטיפש למילון עברי אנגלי. מותר לכתוב בעברית . אנחנו עדיין בישראל .
    סגור
  • 2.
    תיקון שגיאות.
    דוד ש 09/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לאחר שליחת ההודעה לא ניתן להכנס אליה ולתקן/להוסיף/לשנות משהו בהודעה. חיסרון גדול וכדאי לתת על זה את הדעת.
    סגור
  • נכון זה רעיון
    אריק 09/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו בפייסבטק
    סגור
  • 1.
    יש אפליקציה בשם תכתוב אחי (ל"ת)
    מיכל 09/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור