דיגיטל וטק

וואטסאפ תחלק כסף – וזו לא תרמית של האקרים

החברה מנסה לפתות משתמשים להשתמש בה בצורה מסוימת, וכחלק מכך היא עומדת להתחיל להציע להם כסף אמתי – אם כי עדיין לא ברור כמה בדיוק
יאיר מור | 
וואטסאפ (צילום unsplash)
בדרך כלל, כשמוזכר שחברה גדולה כלשהיא מחלקת כסף ללקוחות, מדובר בתרמית של האקרים שמטרתה לפתות אותם ללחוץ על קישור ולמסור מידע אישי שישמש לגניבת כסף בדרך זו או אחרת. אך נראה שוואטסאפ באמת ובתמים עומדת לחלק למשתמשיה כסף, כך לפי דיווח באתר WABetaInfo.
האתר מצא במעמקי גרסת בטא חדשה של אפליקציית התקשורת למכשירי אנדרואיד רמז לכך שהחברה עובדת על תכונה חדשה – קאשבק, כלומר החזרת כסף למשתמשים שמבצעים תשלומים דרך האפליקציה. האפשרות הזו תוצע למשתמשים באמצעות מעין באנר בראש רשימת הצ'טים, שיכריז בתרגום חופשי "קבלו קאשבק על התשלום הבא שלכם".
כאמור, כדי לקבל קאשבק צריך קודם לבצע תשלום באמצעות וואטסאפ – שירות שזמין כרגע בשתי מדינות בלבד: הודו וברזיל. האתר מדווח כי עד כמה שידוע לו, קאשבק יהיה זמין בשלב הראשון בהודו בלבד, וייתכן שיוגבל להחזר של 10 רופי בלבד לכל משתמש – סכום מקביל ל-43 אגורות. האתר טוען גם כי לא ברור האם הקאשבק יוצע לכל המשתמשים בהודו או רק לאלה שטרם השתמשו בשירות התשלומים של האפליקציה – אך הניסוח, "התשלום הבא שלך" ולא "התשלום הראשון שלך", אינו מותיר מקום לספק שמדובר בכל המשתמשים.
האתר מציין כי שירות הקאשבק נמצא בפיתוח ולא ידוע מתי יהיה זמין למשתמשים. עם זאת, הוא מציין שוואטסאפ מקדמת באגרסיביות את שירות התשלומים בהודו, ואף הוסיפה במדינה אייקון מיוחד בדמות סמל המטבע לצד כפתורי צירוף התמונות והקבצים להודעות, כך שברור שהיא מתכוונת להפעיל את כל האמצעים שברשותה מהר ככל האפשר כדי להפוך לאפליקציית התשלומים המרכזית במדינת הענק שבה כ-1.4 מיליארד אזרחים, שלרובם אין גישה לשירותים פיננסיים אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה