דיגיטל וטק

ספוטיפיי במהלך מפתיע – האם היא הופכת לרשת חברתית?

משתמשים מסוימים באפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם גילו בימים האחרונים כי היא כוללת כעת תכונה מוכרת במיוחד מאחת הרשתות החברתיות הפופולאריות בעולם
יאיר מור | 
ספוטיפיי (צילום pixabay)
האם ספוטיפיי בדרך להפוך לרשת חברתית מבוססת סרטונים קצרים? משתמשים מסוימים בה שמו לב בימים האחרונים לכך שלממשק האפליקציה שלהם נוספה, בין ה"בית" ל"חיפוש", לשונית חדשה בשם "Discover" ("גילוי"). לחיצה עליה מציגה פיד סרטונים מוזיקליים קצרים מתוך שירים, שביניהם ניתן לעבור באמצעות החלקה מעלה ומטה. בנוסף, אפשר ללחוץ על "לב" כדי לסמן שאוהבים שיר מסוים וכך לעזור לספוטיפיי להתאים את ההמלצות האישיות שלה למשתמש, או ללחוץ על שלוש הנקודות כדי להגיע לפרטים נוספים על השיר.
<
מי שחשף את התכונה החדשה הוא כריס מסינה, יזם שעבד בגוגל ואובר ונחשב לממציא ההאשטג. הוא העלה השבוע לטוויטר צילום מסך והקלטה של הסרטונים הקצרים, ואף כינה אותם "גרסה קלה של טיקטוק".
לאתר טק-קראנץ' מסר מסינה כי התכונה זמינה בגרסת הבטא של ספוטיפיי לאייפון. האתר פנה לחברה בסדרת שאלות והיא סירבה להגיב עליהן, אלא הסתפקה בתגובה כללית לפיה "בספוטיפיי, אנו מנהלים מספר ניסויים באופן שגרתי במאמץ לשפר את חוויית המשתמש שלנו. כמה מאותם ניסויים מגיעים בסופו של דבר לחוויית המשתמש הרחבה יותר שלנו ואחרים משרתים אך ורק לצורך לימוד חשוב. אין לנו כל חדשות נוספות לחלוק לעת עתה".
<
ספוטיפיי היא אחת מסדרה של חברות שמאמצת את פורמט הסרטונים האנכיים הקצרים המוכר מטיקטוק. הרשימה של החברות שהעתיקו את הפורמט הזה כוללת את אינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב ואפילו נטפליקס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה