דיגיטל וטק

דונלד טראמפ מתרסק? הרשת החברתית שלו בצרות

שני אנשי מפתח ב-Truth Social התפטרו מתפקידיהם ברשת החברתית של הנשיא לשעבר, בזמן שכמות ההורדות שלה צונחת במהירות מסחררת. האם טראמפ יישאר לבד?
יאיר מור |  2
דונלד טראמפ (צילום פייסבוק/דונלד טראמפ, pixabay)
אמת כואבת: Truth Social, הרשת החברתית של נשיא ארה"ב הקודם, דולנד טראמפ, איבדה בימים האחרונים שני בכירים שנחשבו לאנשי המפתח בבניית השירות, כך מדווחת סוכנות הידיעות רויטרס על בסיס שיחות עם שמונה גורמים בחברה.
שני הבכירים הם ג'וש אדמס, סמנכ"ל הטכנולוגיה, וביל בוזר, סמנכ"ל פיתוח המוצר – שניהם יזמי טכנולוגיה רפובליקנים ממדינת אלבמה בדרום ארה"ב, שעברו כמה וכמה תפקידים לפני שגויסו בחודשים האחרונים לחברת קבוצת המדיה והטכנולוגיה של טראמפ (TMTG). אף אחד מהגורמים בחברה לא ידע להגיד מתי בדיוק התחילו השניים לעבוד בה, שכן דבר הצטרפותם לחברה מעולם לא פורסם. העובדים לא ידעו אף להגיד מה היתה הסיבה לפרישתם מהתפקידים, האם הם עברו לתפקידים אחרים או עזבו את החברה לחלוטין והאם מונו להם מחליפים.
 
מה שהגורמים כן ידעו לומר הוא שהשניים היו חשובים מאוד לרשת החברתית, ודיווחו ישירות לווס מוס ואנדי ליטינסקי, שני מתחרים לשעבר בתוכנית הריאליטי של טראמפ, "המתמחה", שלפי דיווחים קודמים הם אלה שהעלו בפני טראמפ את הרעיון להקים רשת חברתית מתחרה לטוויטר. אחד הגורמים ציין כי אדמס היה "המוח" של החברה.
עוד לפני הידיעה על התפטרות שני הבכירים נראה היה ש-Truth Social מתקשה מאוד להתרומם: מאז ההשקה שלה, ב-20 בפברואר, היא חווה כשל אחרי כשל, כאשר היא לא מצליחה לאשר את כל האנשים המבקשים להצטרף ורבים מהם עדיין נמצאים ברשימת המתנה, למרות שהמנכ"ל, דווין נוּנֶס, הבטיח שעד סוף מרץ – כלומר סוף השבוע האחרון – יוכלו כל המבקשים להירשם להצטרף.
בינתיים, לפי חברת המחקר Sensor Tower, צנח מספר ההורדות השבועי של האפליקציה מ-866,000 בשבוע הראשון להשקה ל-60,000 בלבד בשבוע האמצעי של מרץ. בסך הכל, הורידו את האפליקציה 1.2 מיליון אנשים בלבד, לעומת 11.3 מיליון שהורידו את Parler ו-6.8 מיליון שהורידו את Gettr, שתיהן רשתות חברתיות דמויות טוויטר שהוקמו על ידי יזמים רפובליקנים.
אף אחד מהגורמים שהוזכרו בדיווח – אדמס, בוזר, החברה ומשפחת טראמפ – לא הגיבו לידיעה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה גם מלאך חבלה כמו החבר שלו הסגול (ל"ת)
    דוד 04/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זאת בדיחה?
    סטרייט 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין גירסת אנדרואיד לאפליקציה הזאת.
    סגור