דיגיטל וטק

וואטסאפ בשינוי קיצוני: המקלדת שלכם לקראת מהפך מוחלט

תגובות האימוג'י באפליקציה יורחבו, אנשים יוכלו להשתמש בכל האימוג'י הקיימים בווטסאפ בתור תגובה להודעה ותהיה גם אפשרות לבחור גוון עור שונה לאימוג'י השונים
מערכת ice |  5
וואטסאפ (צילום freepik)
מארק צוקרברג הודיע היום (שני) על הרחבה של תגובות אימוג׳י בוואטסאפ, שמעתה יכללו את מקלדת האימוג'י המלאה. אנשים יוכלו להשתמש בכל האימוג'י הקיימים בווטסאפ בתור תגובה להודעה ותהיה גם אפשרות לבחור גוון עור שונה לאימוג'י השונים.
לכבוד יום האימוג׳י הבינלאומי שיחול ב-17 ביולי, חברה וואטסאפ ל-Emojipedia, מנוע חיפוש, קטלוג, חקר ופירוש אימוג'י, כדי להסביר את המשמעות האמיתית של כמה מהאימוג'י החדשים והפופולריים ביותר שצצים בצ'אטים שלכם בימים האחרונים.
 
"האימוג'י הפכו לפופולריים יותר מאי פעם, וההודעה של היום על התרחבות של תגובות אימוג׳י בוואטסאפ תביא את הפופולריות שלהם לגבהים חדשים", אמר קית' ברוני, העורך הראשי של Emojipedia. "עם יותר מ-3,600 אפשרויות אמוג'י חדשות, אנו שמחים לחבור היום לוואטסאפ, ולמנף את המומחיות שלנו כדי להתמודד עם כמה מהוויכוחים הלוהטים ביותר בהבנת משמעויות האימוג'י"
פנים נמסות הוא אמוג'י חדש ופופולרי מאוד שמסמל לרוב סרקזם. אפשר להשתמש בו גם כשממש נמסים מרוב חום בקיץ (כמו 🥵 הפנים החמות) או בתור סימן של מבוכה, בושה או אפילו טיפשות - כמו 🙃 הפוך. איך שלא תבחרו להשתמש ב-🫠 פנים נמסות, אין ספק שזהו אחד האימוג׳י הפופולריים בקיץ הנוכחי.
🧢 כובע כחול: הביטוי 'כובע' והאימוג'י הנלווה משמשים לעתים קרובות לסמן מישהו שמשקר או לא אומר אמת. אם מישהו מגיב לכם להודעה עם אימוג׳י כובע, סביר להניח שזה אומר שהוא לא מאמין לכם.
💀 גולגולת היא בדרך כלל סימן פיגורטיבי למוות, אבל היום היא משמשת לעתים קרובות מאוד דווקא כדי להגיב להודעה מצחיקה במיוחד, כלומר "למות מצחוק". למרות שהוא עשוי להיראות אפל במבט ראשון, הוא משמש בכוונה כאלטרנטיבה לאימוג׳י וותיקים יותר כמו 😂 Tears of Joy ו- 🤣 ROFL.
😭 בכי חזק ו-🤮 הקאות עשויות להיראות שליליות במבט ראשון, אבל האימוג'ים המלודרמטיים האלה יכולים לשמש כדי לבטא תגובות חיוביות בצור  קיצונית: 😭 בכי חזק כשאנחנו מוצפים בשמחה או בעליזות, ו 🤮 הקאות מרוב התרגשות או הלם.
🥺 ניתן להשתמש בפרצוף המתחנן בדרכים רבות. למשל בתור ״עיניי כלבלב״ שכאילו מתחנן. או לחלופין, לייצג הערצה או הבעת תודה והתרגשות ממחווה או מסר אוהב.
👀 עיניים: לעתים משתמשים באימוג'י זה כדי לציין משמעות נסתרת מאחורי הודעה/תוכן שפורסמו באינטרנט; או בתור סימן של 'עיניים זזות' שמבטאות חשד או הפתעה.
✨נצנוצים: בעוד שהאימוג'י הזה זועק חיוביות ורבים משתמשים בו כדי להראות תמיכה, אהבה ואושר, הוא משמש גם על ידי לביטוי של ציניות ואירוניה או אפילו של הגזמה. 
✍️רשום הערות משמש לעתים קרובות בצורה מצחיקה כדי להראות שאתה מקשיב היטב להודעה של מישהו או "רושם הערות" על פי עצתו של מישהו.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    איך מבטלים אימוג'ים בווטסאפ (ל"ת)
    גדליה 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    חזרנו לשפת הסימנים ... (ל"ת)
    חרטומובסקי 07/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    הזיה
    יצחק לוי 07/2022/12
    הגב לתגובה זו
    6 1
    איך יש גבר בהיריון אבל אימוג'י של חמור, אין. לאן הגיע העולם שלנו, לאן?
    סגור
  • 2.
    מוח האנושות יצא לחופשה יחזור אחרי החגים
    אבי 07/2022/12
    הגב לתגובה זו
    10 1
    נולד יום חדש ???? יום האישה יום הגבר ויום.. ?? לאן הגענו? ??
    סגור
  • 1.
    רובם שטותיים, אוף (ל"ת)
    יניב 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור