דיגיטל וטק

וואטסאפ עובדת מהיום גם במחשב – בלי צורך בטלפון

גרסה חדשה של וואטסאפ למחשבי Windows כוללת ממשק מהיר יותר, יכולות שהיו חסרות בגרסה הקודמת והכי חשוב: יכולת לתקשר עם החברים גם אם הטלפון שממנו מנוהל החשבון מנותק מהרשת
יאיר מור |  1
וואטסאפ (צילום vecteezy)
זה לקח שנים, אבל בסוף זה הגיע, בערך: וואטסאפ עדכנה ביממה האחרונה את האפליקציה שלה למחשבים המריצים את מערכת ההפעלה Windows של מיקרוסופט, לגרסה שמביאה איתה גם ביצועים משופרים וגם בשורה חשובה – אפשרות להשתמש בוואטסאפ מהמחשב גם כשהטלפון לא מחובר לרשת.
לוואטסאפ יש אפליקציה למחשבי Windows כבר מ-2017 – אך עד כה מדובר היה באפליקציית Electron – טכנולוגיה היוצרת מעין דפדפן בלתי-נראה שבתוכו רץ אתר אינטרנט רגיל באופן שנראה כאילו מדובר בתוכנה. אלא שמכיוון שעדיין מדובר באתר אינטרנט, האפשרויות מוגבלות למדי, ואלקטרון נחשבת למאוד לא יעילה, כך שהאפליקציות המבוססות עליה איטיות יותר וכבדות יותר מאשר פשוט להיכנס לאתר הרלוונטי מהדפדפן שמן הסתם כבר פתוח על המחשב.
 
הגרסה החדשה של האפליקציה מבוססת על פלטפורמת UWP של מיקרוסופט. היא יעילה יותר, מהירה יותר, מציגה התראות גם כאשר היא כלל לא פתוחה, ומעל הכל – מציעה יכולות שטרם הגיעה לגרסה הנפוצה של WhatsApp Web: תקשורת ישירה ללא תלות בטלפון הסלולרי. זה לא שאפשר לפתוח חשבון מהמחשב, אלא שאחרי שסורקים את קוד ה-QR לחיבור האפליקציה במחשב לטלפון של המשתמש, האפליקציה מתחברת לוואטסאפ באופן ישיר, וגם אם הטלפון מתנתק לחלוטין מהרשת האפליקציה במחשב עדיין תעבוד.
הגרסה החדשה מגיעה לאחר כמעט שנה של גרסת ניסוי, והחברה חשפה כי כעת היא מנסה גרסה מקבילה גם למחשבי מק של אפל. כמובן שכל משתמש יוכל לחבר עד 4 מחשבים, טאבלטים או טלפונים חסרי סים לחשבון שלו, כך שעדיין קיימות מגבלות. בנוסף, כמובן, הטלפון עדיין דרוש כדי לפתוח חשבון ולבצע אימות שלו במקרה הצורך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קיים 4 חודשים (ל"ת)
    אליהו 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור