דיגיטל וטק

חדל הונאות: אולג'ובס מתרחבת לתחום מבדקי מהימנות

תם עידן הפוליגרף? אתר הגיוס והקריירה 'אולג'ובס' יוצא בשיתוף פעולה ייחודי עם חברת Validit.ai המספקת פתרון לבדיקות מהימנות באמצעות הסמארטפון בלבד

מערכת ice | 
עבודה (צילום unsplash)
קבוצת AllJobs, לגיוס עובדים וניהול קריירה, הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת Validit.ai בישראל, המספק לקבוצה דריסת רגל משמעותית בעולמות מבדקי המהימנות באמצעות פתרון טכנולוגי ייחודי.
המוצר החדש, מספק פתרון המשלב את רמות הדיוק והתובנות של מכשיר הפוליגרף המוכר במעטפת טכנולוגית דיגיטלית מתקדמת, בעלות נמוכה וחווית משתמש העושה שימוש במצלמת המכשיר הנייד של הנבדק לעריכת הבדיקה.
השירות מהווה לא פחות מבשורה של ממש לתפקידים הרבים הקיימים במשק, הדורשים רמת אמינות ואבטחה גבוהים, ומייתר במרבית המקרים את הצורך בפוליגרף פיזי שגוזל זמן רב מהנבדקים ולעתים מאריך ומסרבל את הליכי הגיוס. 
Validit.ai הוא סטארט-אפ ישראלי חדש המספק בדיקות מהימנות וזיהוי של טעויות או הונאות על ידי מערכת המתבססת על המדע סביב בדיקת הפוליגרף, אך דרך הסמארטפון בצורה דיגיטלית לחלוטין.
בכך, מתאפשרת בדיקה מהירה, קלה ונוחה עם כ-85% דיוק ואפשרות לחברות עסקיות לוודא שצוותי העבודה והמועמדים לגיוס עונים על אמות המידה החשובים לחברה. החיבור עם AllJobs מאפשר לשתי החברות לספק שירותים אלו ללקוחות רבים בישראל באופן בלעדי ולאפשר להן לגייס בקלות, במהירות ובבטחה את צוותי העובדים הטובים ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה