דיגיטל וטק

משתמשים בגוגל מפות? זה השינוי באפליקציה שיקל לכם על החיים

גוגל מפות מתכננת שינוי דרמטי באפליקציה, במסגרתו תשלב בקרוב טכנולוגיית בינה מלאכותית, שתעזור לכם לשפר פלאים את החיפושים. כך זה עובד
מערכת ice | 
גוגל מפות (צילום Unsplash)
גוגל מפות זו ללא ספק אחת מהאפליקציות הפופולריות ביותר בעולם, וגם כאן בישראל. כעת, גוגל עושה שינוי מסקרן במיוחד באפליקציה, שם היא תשלב בקרוב טכנולוגיית בינה מלאכותית, שתעזור לכם לשפר פלאים את החיפושים.
מערכת החיפוש שתטמיע בקרוב גוגל באפליקציית גוגל מפות כוללת מערכת חיפוש הנשענת על מודל שפה מתקדם, שמסוגל לענות לכם על שאלות מורכבות במיוחד  ולספק המלצות ומסלולים על סמך ביקורות ומידע שפורסם בידי משתמשים אחרים של האפליקציה.
 
כיום ניתן למצוא בחיפושים בגוגל תוצאות לפי קטגוריות כלליות מאוד כמו:  מסעדות, חנויות בגדים, מוזיאונים, ברים וכדומה. בזכות החיפוש החדש שיוטמע בקרוב באפליקציה, תוכלו למצוא יעדים לפי צורך ספציפי כמו למשל:  ״מזון מהיר שמתאים לביקור זריז בעיר״, או למשל "פעילויות מעניינות לילדים ביום גשום" וכדומה, וכך האפליקציה תמצא עבורכם את מה שאתם מחפשים בצורה מדויקת להפליא.
נוסף על כך, אחרי שהאפליקציה מוצאת לכם את התוצאות המתאימות, תוכלו להמשיך ולשאול אותה שאלות מנחות על אותו נושא וכך להתקדם ולמצוא את המקום המתאים לכם ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה