בחירות 2022

כוכב חתונה ממבט ראשון הכריע סופית: נכנס לפוליטיקה

העיתונאי תומר אביטל המוכר גם כמשתתף בתכנית חתונה ממבט ראשון לפני מספר שנים, הודיע כי יתמודד בפריימריז למפלגת העבודה: "גיבשתי תכנית פעולה הכי תכלסית שיש ואני מבקש את עזרתכם"
מערכת ice | 
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך: קשת 12)

העיתונאי תומר אביטל, הכותב בעיתון העצמאי "שקוף", וידוע גם כמשתתף לשעבר בתכנית חתונה ממבט ראשון, הודיעה היום (חמישי) כי החליט לרוץ בפריימריז לרשימת מפלגת העבודה. "התייעצתי עם רבים וטובים והגעתי להחלטה משוגעת: אני רץ לפריימריז של מפלגת העבודה! גיבשתי תכנית פעולה הכי תכלסית שיש ואני מבקש את עזרתכם להמשיך ולשרת אותכם - מתוך הכנסת". הכריז אביטל בציוץ טוויטר.
 


ההודעה מגיעה לאחר שהעיתונאי כבר התייחס בשבוע שעבר, לאפשרות שיחצה את הקווים. כאשר כתב לקהל העוקבים שלו ברשתות החברתיות: "אני שוקל לרוץ לכנסת. רוב חיי הבוגרים נלחמתי למען הציבור, ובחלק ניכר מהם בתמיכתו. אני רוצה להמשיך ולפעול למען הציבור, הפעם מהמקום שאני מכיר כמו כף ידי. אם אלך על זה - יש לי תכניות לחולל במשכן מהפכה, לא פחות. להוביל מהלכים תכלסיים למען הציבור. להביא לכנסת רוח חדשה של יצירתיות".


עוד הוסיף: "אקטיביזם ושקיפות חסרת תקדים. אחפור על זה בנפרד. אמש הודעתי למערכת שאני לוקח פסק זמן מ'שקוף' - כדי לבחון זאת ברצינות. חשוב לציין שלפני כשנתיים לקחתי צעד אחורה מהתפקיד הניהולי והתמקדתי בעיתונות. מאז התגבש צוות חריף שמוביל את הארגון להישגים שלא חלמתי עליהם. כשהתחלנו היינו 4 והיום המערכת מונה 15 אנשים איכותיים שמשרתים אתכם ורק אתכם, ומובילים שינוי מדי יום".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה