בחירות 2022

צפו: הדר מוכתר פורצת לשידור של חדשות 12 בצרחות

כוכבת הרשת שרצה לכנסת עוררה מהומה בוועידת המשפיעים של חדשות 12. מי ניצל את העניין למתקפה פוליטית?
מערכת ice |  3
הדר מוכתר מתפרצת לבמה (צילום טוויטר/ הדר מוכתר)
ועידת המשפיעים של חדשות 12 מתקיימת היום (חמישי) בעיר ראשון לציון. ראשי המפלגות התראיינו בזה אחר זה לכתבי חברת החדשות, ואז הגיע תורו של יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני.
הח"כ הוותיק שוחח עם מיכל פעילן על מעמד האישה בחברה החרדית כשלפתע התפרצה לבמה יו"ר מפלגת צעירים בוערים הדר מוכתר, תוך שהיא צועקת את מסריה: "תדברו על משבר הדיור!", ומרימה חולצה שמתחתיה גופיה שעליה כתוב: "מצב חירום נדל"ני".
גפני לא נבהל ודווקא פרגן לה "האמת שהיא צודקת", ואז ניצל את זה למתקפה פוליטית נגד יריבו ליברמן: "עם שר האוצר הנוכחי מחירי הדיור עלו ב-19%, הוא לא יודע מה לעשות ולא עושה כלום בעניין הזה, תפקידו של שר האוצר הוא למנוע את העליות ביוקר המחיה וכמובן של הדיור שאצל רבים מדובר בפיקוח נפש. אני לא בטוח שזו הדרך, אבל במה שהיא (מוכתר) אמרה היא צודקת."
 
בסקר שערך מנו גבע ושודר בתחילת הוועידה, מפלגתה של מוכתר אפילו לא נכנסה, לאחר שבסקרים האחרונים נעה בין 0.1% ל-0.2%. 
מפלגת הליכוד מתחזקת ל-31 מנדטים, כנראה שעל חשבון איילת שקד ששוב מתרחקת מאחוז החסימה. יש עתיד בראשות יאיר לפיד שוב על 24 מנדטים -פחות אחד שעובר בגוש לטובת העבודה. הציונות הדתית יחד עם עצמה יהודית מראים גם הם יציבות עם 14 מנדטים, בזמן שגם המחנה הציוני יציב עם 11 מנדטים.
 
המלפגות החרדיות בנתונים הבלתי משתנים שלהם עם 8 מנדים לש"ס ו-7 מנדטים ליהדות התודה. העבודה מתחזקת לשישה מנדטים באופן דומה למספר המנדטים שמציג הסקר לטובת ישראל ביתנו. מרצ עם חמישה מנדטים, וחד"ש-תע"ל עם ארבעה כמו גם רע"ם שעומדת על ארבעה מנדטים. איילת שקד נשארת מחוץ לאחוז החסימה עם 1.9% וכך גם בל"ד עם 1.3%.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אז מי קובע את מחירי הדיור?
    נחמה 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מתווך מתחיל יודע שמי שקובע את מחירי השוק, זה הקונים שמוכנים לשלם... כן, כן, התמחור נעשה בהתאם למחירי הדיור שמתפרסמים בלמ"ס. לממשלה יש השפכות משלה אבל הן ארוכות טווח בלבד. ליברמן איננו אשם שממשלות קודמות לא שיחררו את השוק. רק הגדלת התחלות בניה ושוק מוצף יכולים לשנות זאת וכשאין בריירה אז העלאת ריביות.
    סגור
  • 2.
    הסכמי הנאנס לפיד
    לפיד הונגרי 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסכמי הנאנס לפיד
    סגור
  • 1.
    אונס.ניקרה הסכם??? (ל"ת)
    לפיד הונגרי 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור