בחירות 2022

משה גפני תוקף: "לא מלמדים את הליבה של היהדות"

חבר הכנסת משה גפני, התראיין ל"פגוש את העיתונות" ודיבר על כמה נושאים בוערים, בין היתר הבחירות, החיבור לבן גביר ולימודי ליבה בבתי ספר דתיים
מערכת ice | 
משה גפני (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
כמו כל תקופת בחירות, חברי כנסת נוהרים לאולפני טלוויזיה והפעם היה תורו של משה גפני. יושב ראש יהדות התורה, נתן ראיון מעניין לעמית סגל ובן כספית, בתכנית "פגוש את העיתונות" של קשת 12. כשנשאל על לימודי הליבה, נושא שעלה שוב לדיון הציבורי על רקע מו"מ אינטנסיבי בין המורים לממשלה הקיץ, אמר: "זה בכלל לא עמד לדיון, יש הרבה חרדים שלא רק שלמדו ליבה – אלא גם הלכו לאקדמיה".
 
"לא ביקשתי להיפטר מתוכניות הליבה, מה שעמד לדיון זה הסכם השכר למורים ולמורות. אני העברתי חוק שקובע העדפה מתקנת במשרדי הממשלה ובחברות ממשלתיות – הם לא נמצאים שם כי לא מקבלים אותם. למה אתם לא מדברים על כך שבבתי הספר הממלכתיים לא מלמדים את הליבה של היהדות?", המשיך חבר הכנסת.
 
כשנשאל על האפשרות לשבת עם בן גביר, אמר: "אני אשב איתו, כי אני מעדיף אותו על פני 'בנטים' למיניהם, אם חס וחלילה לא יהיה 61 לנתניהו – נשב כל הגוש ונעשה את החשבון מה לעשות".  גפני גם התייחס  למרב מיכאלי: "היא מפעילה את כל העולם כדי להפעיל תחבורה ציבורית בשבת – זה יבוטל. אני הולך עם הציבור שהנושא של היהדות הוא חלק ממנו – וזה הציבור המסורתי שנמצא בימין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה