השוק

שר האוצר האמריקאי ירכוש את טיקטוק? זו העסקה שמתבשלת

הודעה מטלטלת בארצות הברית: שר האוצר האמריקאי לשעבר בממשל טראמפ, סטיב מנוצ'ין, הודיע כי בכוונתו לארגן קבוצת משקיעים לצורך רכישת אפליקציית טיקטוק.  "זה עסק מעולה", אמר

מערכת ice | 
טיקטוק (צילום unsplash)
סטיבן מנוצ'ין, פוליטיקאי אמריקאי-יהודי שכיהן כמזכיר האוצר של ארצות הברית וקודם לכן היה איש עסקים, אמר כי הוא מתכנן לרכוש את אפליקציית טיק טוק. "אני חושב שהחקיקה צריכה לעבור, ואני חושב שטיקטוק צריכה להימכר. זה עסק מעולה ואני מתכוון לארגן קבוצה לרכישה".  למרות דבריו הנחרצים, טרם פירט מי יהיו המשקיעים הנוספים. 
מנוצ'ין היה בין המשקיעים שהזרימו מיליארד דולר לבנק האזורי ניו יורק קומיוניטי בנקורפ. לאחר הפסדו של דונלד טראמפ בבחירות, הקים את קרן ההשקעות ליברטי סטרטג'יק קפיטול, שהשיגה השקעות מצד קרנות ההון של מדינות ערב כגון  סעודיה, האמירויות וקטאר. 
למנוצ'ין עבר עשיר (תרתי משמע).  ב-2004 ייסד את חברת ההשקעות וקרן הגידור Dune Capital Management LP בגיבוי סורוס. בשנת 2009 הוביל קבוצת משקיעים שכללה את סורוס וג'ון פולסון לרכישת בנק המשכנתאות "IndyMac" שנקלע לקשיים בעקבות משבר הסאבפריים תמורת כ-1.5 מיליארד דולר.
 
ב-2006 ייסד את חברת ההפקות ומימון הסרטים "Dune Entertainment, LLC", החברה מימנה הפקות סרטים של אולפני פוקס המאה ה-20 ומימנה את סרטי אולפני האחים וורנר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה