השוק

חברת השליחויות הישראלית בעסקת ענק: זה הצעד הבינלאומי שלה

חברת גט פקג' הישראלית אשר עוסקת בתחום המשלוחים ונוסדה לפני שמונה שנים בלבד - צפויה להתרחב לחו"ל. המודל העסקי של החברה הוא לאפשר לכל אדם להירשם כשליח במטרה ליצור תחרות בשוק. המדינות שסומנו הן צרפת, איטליה, ארה"ב, אנגליה וגרמניה
מערכת ice | 
משלוחי אוכל (למצולמים אין קשר לכתבה) (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מרים אלסטר)
חברת השליחויות הישראלית גט פקג' אשר נוסדה לפני שמונה שנים צפויה להתחיל לפעול בחו"ל. החברה מתרכזת בעקרון הכלכלה השיתופית, כאשר כל נהג יכול להירשם כשליח במטרה לייצר תחרות והוזלת במחירים אצל חברות משלוחים אחרות, בדגש על Gett.
לפני כשנתיים הושקעו בחברה כ-2.2 מיליון שקל על ידי הרשות לחדשנות, וזאת בשל הבשורה הטכנולוגית שהם הציעו לציבור. נכון להיום, החברה ביצעה מיליוני משלוחים בסך של עשרות מיליוני דולרים, ובמערכת עצמה רשומים עשרות אלפי שליחים ולקוחות. לדברי המנכ"ל, ניר בנגל: "כל זאת מבלי שעשינו שיווק". עוד הוא ציין כי המודל שלהם עובד בצורה שלה שונה ואפקטיבית משאר משרות השליחויות הממוצעות, כך ששכר העבודה השעתי של השליחים מוערך בין 80 ל-100 שקל לשעה.
 
כמו כן, בנגל הסביר כי יש לחברה יש מודל עסקי בשביל לפעול בחו"ל, והם צפויים להתרחב בשלב הראשוני לצרפת, איטליה, ארה"ב, אנגליה וגרמניה. עוד הוסבר כי מודל השליחויות שלהם יגיע רק למקומות אשר עונים על הפרמטרים שלהם, אשר כוללים מספר תושבים מינימלי לאזור ומרחק מקסימלי של 300 ק"מ מקצה לקצה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה