השוק

לאחר 54 שנים יחד: איש העסקים הישראלי רכש את מניות שותפו

אברהם אסף (לולו), יו"ר קבוצת אמנת, רוכש מידי שותפו שמואל בר אור את מניותיו בסך  כ-21.7 מיליון שקל
מערכת ice |  1
שקל (צילום פלאש 90/ הדר יואביאן)
אברהם אסף (לולו), יו"ר קבוצת אמנת, רוכש את מלוא אחזקותיו של שותפו מזה 54 שנים שמואל בר אור, המהוות כ- 22.17% ממניות הקבוצה וזאת בעבור תשלום של 15 שקל למניה. בנוסף יהיה זכאי בר אור לקבלת חלקו בדיבידנד עליו הכריזה הקבוצה בדוחות האחרונים כך שבפועל העסקה משקפת מחיר אפקטיבי של כ-15.92 שקל למניה. עם השלמת העסקה לולו יחד עם בנו ערן אסף ימשיכו להיות בעלי השליטה בקבוצה ויחזיקו ב-46.53%  ממניותיה.
שמואל בר אור מסר: "אני מודה לחברי ושותפי לולו על שותפות אמיצה שהובילה את הקבוצה להפוך לאחד מבתי המערכות המובילים במשק הישראלי. מאמץ שהחל בשנת 1970 והושג הודות לאנשים מקצועיים ועבודה קשה ועקבית . המסע הזה היה עבורי לא רק עסקי אלא גם אישי. אני משוכנע בהמשך צמיחתה והצלחתה של קבוצת אמנת בשנים הבאות באותה הרוח והדרך".
 
אברהם אסף (לולו) יו"ר קבוצת אמנת: " תודה שמואל, על  54 שנות עשייה מוצלחות תוך שיתוף פעולה מלא. אני מאמין בביטחון מלא בעתיד המשק הישראלי בכלל ועתיד קבוצת אמנת בפרט. מנהלי הקבוצה ועובדיה יצרו בעמל רב מבנה ארגוני מקצועי, חסון, ונמרץ, המבטיח לכלל בעלי העניין שנות פעילות רבות נוספות. אני מודה לעובדים המסורים, לחברי ההנהלה בראשות שמואל אלפסי מנכ"ל הקבוצה, לדירקטוריון הקבוצה, ולבני ערן אסף, סגן יו"ר הקבוצה".
שמואל אלפסי מנכ"ל קבוצת אמנת הוסיף: "אני מברך על המהלך ומודה לשמואל על שנות עבודה רבות. אנחנו עמלים על מהלכים עסקיים נוספים כחלק מתוכנית הצמיחה והפיתוח בקבוצה"

צילום: אוראל כהן
קבוצת אמנת הציגה דוחות חזקים לשנת 2023 זאת לאחר שהנהלת הקבוצה החליטה לגוון את תמהיל הפרויקטים וביצעה התאמות ארגוניות כחלק מתוכנית ריענון ארגונית. קבוצת אמנת סיימה את 2023 עם מכירות של 333 מיליון שקל וצבר הזמנות של כ- 500 מיליון שקל. ההון העצמי של החברה הסתכם בכ-98.9 מיליון שקל והיווה כ-57% מסך המאזן ב -31.12.2023 .  לאחר תאריך המאזן, הקבוצה מכרה נכסי נדל"ן ברמת החייל בהיקף של כ- 9.6 מיליון שקל שיאפשרו לקבוצה להמשיך ולצמוח בהמשך הדרך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל טוב
    משה 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מברוק. אולם מה אתם מייצרים ? מילה או שניים..
    סגור