השוק

אנבידיה מאשרת: הסטרטאפ הישראלי נרכש בעסקת ענק

חברת השבבים הודיעה רשמית כי תרכוש את הסטארט-אפ הישראלי Run:ai, אשר פיתח טכנולוגיה לניהול עומסי העובדה של בינה מלאכותית בתשתיות מחשבי על. לפי דיווחים שונים, סכום הרכישה עומד על 700 מיליון דולר עמרי גלר, מנכ"ל ומייסד שותף של החברה הישראלית אמר: "מתרגשים להצטרף לענקית השבבים"
מערכת ice | 
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
ענקית השבבים אנבידיה הכריזה היום (רביעי), כי היא תרכוש את הסטארט-אפ הישראלי Run:ai, שפיתח טכנולוגיה מבוססת קוברנטיס לניהול עומסי העבודה של בינה מלאכותית בתשתיות מחשוב על, בסכום של 700 מיליון דולר. בזכות הטכנולוגיה החדשה, לקוחות יוכלו לייעל את תשתיות המחשב שלהם – בין אם אלו נמצאים בענן, בסביבה היברדית או ב-Data Center.
עמרי גלר, מנכ"ל ומייסד משותף של Run:ai אמר: "אנו עובדים בשיתוף פעולה עם אנבידיה מאז 2020, ויש לנו חזון משותף לתמיכה בלקוחות שלנו כך שיוכלו לנצל באופן הטוב ביותר את התשתיות שלנו". בהמשך הוסיף: "מתרגשים להצטרף לענקית השבבים ומחכים בקוצר רוח להמשיך את המסע שלנו ביחד".
 
כזכור, רק לאחרונה החברה פרסמה את הדוחות הכספיים שלה לרבעון הרביעי של שנת הכספים 2024 ולשנה כולה. הנתון העיקרי והמסקרן ביותר, היה ההכנסות הרבעוניות שעמדו על נתון שיא של 22.1 מיליארד דולר, עלייה של 22% בהשוואה לרבעון השלישי ו-265% משנה לשנה. ההכנסות לשנת הכספים 2024 כולה עמדו על נתון שיא של 60.9 מיליארד דולר, עלייה של 126%. רווח חשבונאי למניה ברבעון היה 4.93 דולר, עלייה של 765% בהשוואה לשנה שעברה, ועלייה של 33% בהשוואה לרבעון הקודם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה