השוק

מותג האופנה פושט רגל: 600 חנויות ייסגרו בגלל חובות ענק

רשת האופנה לנוער RUE21 מתכננת לסגור את כל 543 החנויות שלה בארצות הברית בחודשיים הקרובים, כיום יש לרו21 כ-4,900 עובדים וחוב של 194.4 מיליון דולר
מערכת ice | 
צילום shutterstock, ויקיפדיה-Hanay
לא רק בישראל יש חברות שמסתבכות בגדול בתחום האופנה, ממסתבר שגם רשת חנויות האופנה רו21 הגישה בקשה לפשיטת רגל והיא סוגרת את כל יותר מ-500 החנויות שלה. רשת האופנה לנוער RUE21 מתכננת לסגור את כל 543 החנויות שלה בארצות הברית בחודשיים הקרובים, תוך כדי עריכת מכירות "יציאה מהעסקים" גדולות, בהתאם למסמכים שהוגשו לבית המשפט לפשיטות רגל בדלאוור.
גם הקניין הרוחני של החברה עתיד להמכר ונכון ליום שישי בבוקר, RUE21 לא פרסמה הודעה לעיתונות או התייחסה באופן ציבורי לפשיטת הרגל. נראה שאתר האינטרנט של החברה לא פעיל.
אגב, יש לציין כי זו אינה הפעם הראשונה שרשת הקמעונאית הממוקמת בוורנדייל, פנסילבניה, מגישה בקשה לפשיטת רגל. בעבר היא כבר סגרה מאות חנויות שלה ועל ההצהרה שלה, כיום יש לה כ-4,900 עובדים וחוב של 194.4 מיליון דולר.  
 
RUE21 ניסתה למכור את העסק שלה אך לא מצאה קונה שהיה מוכן לשלם יותר ממה שהייתה יכולה להרוויח על ידי מימוש המלאי וסגירת החנויות, כך לפי דיווח ברויטרס. היא שכרה את חברת הייעוץ הפיננסית גורדון ברדרס לסייע במכירות הסגירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה