השוק

אלביט בעסקה חדשה: תקבל 53 מיליון דולר מלקוח אירופי

אלביט מערכות זכתה בחוזה בסך של כ- 53 מיליון דולר לאספקה של מערכות מרגמה בלתי מאוישת מסוג Crossbow עבור לקוח אירופאי
מערכת ice | 
אלביט מערכות (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד, אייל מרגולין, ויקיפדיה)
אלביט מערכות הודיעה [רביעי] היום כי היא זכתה בחוזה בסכום של כ-53 מיליון דולר לאספקת מערכות מרגמה צריחית בלתי מאוישת 120 מ"מ בעלת מנגנון רתיעה רך, ה-Crossbow, לGeneral Dynamics European Land Systems (GDELS)  לטובת התקנה על נגמ"שי Pandur 6X6 של לקוח אירופאי. החוזה יבוצע על פני תקופה של 6 שנים.
חוזה זה הינו הראשון שנחתם עבור אספקה של מערכת ה-Crossbow מאז הצגתה לראשונה בתערוכת DSEI שנערכה בלונדון בשנת 2023. ה-Crossbow של אלביט מערכות מספקת הגנה ושרידות ברמה גבוהה לצוות המרגמה וכולל יכולת סגירת אש מהירה, כאשר יש ביכולתה לירות את הפצמ"ר הראשון בפחות מ-30 שניות.
 
למערכת קצב מקסימלי של 10 פצמ"רים לדקה, עם קצב ממוצע של שישה פגזים לדקה. ניתן לבצע ירי של מגוון סוגי תחמושת 120 מ"מ מאושרי נאט"ו, כולל את המרגמה המונחית "עוקץ פלדה" (Iron Sting), המספקת טווח יעיל של עד 10 קילומטרים. לא נדרשת טעינת אינדקס לצריח ה- Crossbow, המציע יכולות של 360 מעלות. 

קרדיט: אלביט מערכות
יהודה (אודי) ורד, מנכ"ל אלביט מערכות יבשה: "אנחנו גאים לקבל הזמנה ראשונה מלקוח בינלאומי מוביל עבור מערכת המרגמה הצריחית האוטומטית המתקדמת שלנו, ה- Crossbow. המרגמה הצריחית, עם יכולת הירי של הפצמ"ר המדויק, מאששת את מחויבותנו לפיתוח ואספקה של מערכות יבשתיות חדשניות ומתקדמות המספקות פתרונות לצרכים המתפתחים של שדה הקרב המודרני."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה