השוק
ביג פאשן גלילות לא מוכיח את עצמו? בעל הרשת חושף
רשת S.wear של איש העסקים ניסים "שוקו" חכם ממשיכה להתרחב עם הסניף החדש ביותר במתחם ביג גלילות, שם חכם מביע שביעות רצון מהמיקום למרות שהמכירות למ"ר דומות לסניפים אחרים
אחרי 30 שנה של שליטה בשוק האופנה הישראלי עם 43 סניפים פרושים מצפון הארץ ועד דרומה, מחליטה רשת S.wear של איש העסקים ניסים "שוקו" חכם על מהלך נועז ומפתיע - כניסה ראשונה לשוק האירופי דרך פתיחת סניף במרכז ברצלונה.
הגילוי המעניין התגלה במהלך השקת קולקציית הקיץ החדשה, כאשר חכם חשף במגזין "ממון" כי הסניף הספרדי פועל בשקט כבר כשנה שלמה, בעקבות מהלך אישי של מנכ"ל הרשת הוותיק דרור לב שבחר להתיישב בעיר הקטלונית ולהמשיך לנהל משם את הרשת הישראלית. בישראל עצמה הרשת ממשיכה להתרחב עם הסניף החדש ביותר במתחם ביג גלילות, שם חכם מביע שביעות רצון מהמיקום למרות שהמכירות למ"ר דומות לסניפים אחרים, תוך שהוא מוסיף בהומור בראיון לממון: "הלכתי לסופר-פארם שנמצא בקצה השני - לקח לי רבע שעה להגיע. הצעתי שיפעילו מיני-רכבת שתעבור מצד לצד".
כזכור מאז שערי הענק של מתחם ביג גלילות נפתחו בפברואר האחרון, המציאות הכלכלית של הקמעונאות הישראלית עוברת טלטלה דרמטית שמשתקפת בנתונים המדאיגים של חברת ריס. בעוד הנתונים הארציים מציגים תמונה אופטימית של צמיחה בפדיונות בשיעור של 2.3% במאי, הסיפור באזור המטרופולין מספר סיפור שונה לחלוטין.
עוד ב-
על פי הפרסום לפני כמה שבועות של כלכליסט, הקניונים הנמצאים ברדיוס של 15 קילומטרים מהמתחם החדש חווים צניחה של 5% בפדיונות, תוך שהשאר נהנים מגידול של 5.5%. המספרים החושפים את עומק הפגיעה מגיעים מקניון רמת אביב עם ירידה של 18%, TLV שצנח ב-17%, שבעת הכוכבים בהרצליה עם ירידה של 15%, ועד לעזריאלי איילון שהפדיונות שלו ירדו ב-12%. הנתונים החודשיים מגלים מגמה עקבית של פגיעה: במרץ, כשהארץ צמחה ב-6%, אזור גלילות ירד ב-5.3%, ובאפריל הפער היה עוד יותר דרמטי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



