השוק

הרכישה הזו הופכת את זינגה למובילה בעולם הפרסום הנייד

הפלטפורמה המובילה לפרסום ומוניטיזציה במכשירים ניידים, עם יותר מ-700 מיליון משתמשים בחודש, רכשה את Chartboost. העסקה צפויה להיסגר ברבעון השלישי של 2021 בסך 250 מיליון דולר
כפיר אדר |  1
זינגה (צילום ויקיפדיה)
זינגה, המובילה העולמית בתעשיית הבידור האינטראקטיבי, הודיעה היום (שישי) כי חתמה על הסכם לרכישת Chartboost, פלטפורמה מובילה לפרסום תכניתי ומוניטיזציה במכשירים ניידים.
צ'ארטבוסט מביאה עימה צוות מוכשר, יותר מ-700 מיליון משתמשים חודשיים מרחבי העולם, ויותר מ-90 מיליארד מכרזי פרסום בחודש. זינגה וצ'ארטבוסט שולטות כעת במאוחד בכל הרכיבים הכלולים בפלטפורמה מושלמת של הדור הבא: תוכן באיכות גבוהה, יחסים ישירים עם השחקנים, חשיפה עצומה וכל שכבות טכנולוגיות הפרסום שניתן ליישמן בהיצע המשחקים של זינגה ובאמצעות שותפי הפרסום של צ'ארטבוסט.
צ'ארטבוסט הינה פלטפורמת פרסום מאוחדת הכוללת פרסום מבוסס-דרישה, פרסום מבוסס-ביקוש ויכולות תיווך המופעלות באמצעות פתרון SDK. צ'ארטבוסט עושה שימוש ביכולות מתקדמות של לימוד מכונה ומדע נתונים, ובכך מסוגלת להציע מאגר פרסומות איכותיות, יכולת גידול לפי צורך ויכולת התמקדות בקהלים מסוימים על מנת שהפרסום התכני והישגיו יהיו אופטימליים.
"צ'ארטבוסט היא אחת מפלטפורמות המוניטיזציה והגילוי הדינמיות ביותר בעולם המכשירים הניידים, ולא היינו יכולים להיות יותר נרגשים לקדם בברכה את הצוות המוכשר שלה אלינו", אמר פרנק גיביו, מנכ"ל זינגה. "החיבור בין הפורטפוליו האיכותי של המשחקים שלנו ומידע הנגזר מהמשתמשים, לבין פלטפורמת הפרסום והמוניטיזציה המוכחת של צ'ארטבוסט, יאפשר לנו לעלות שלב באופן בו אנו מגדילים את הקהל שלנו, ויעצים באופן משמעותי את היתרון התחרותי שלנו בעולם הניידים".
"אנו נרגשים להצטרף לזינגה, על מנת להמשיך לבנות ולהרחיב את פלטפורמת הפרסום המקיפה שלנו, שתשרת את זינגה ואת עולם המכשירים הניידים כולו", הוסיף ריץ' איזו, מנכ"ל צ'ארטבוסט. "ביחד, אנו חולקים את החזון העתידי לפיו שילוב בין פרסום, אנליטיקה ופלטפורמת תוכן יאיצו את קצב הגידול של שתי החברות. אנחנו כבר מרגישים בזינגה כבני משפחה, וכהרחבה טבעית של התרבות הארגונית שלנו".
זינגה תרכוש 100% מהבעלות על צ'ארטבוסט תמורת כ-250 מיליון דולר במזומן. המחיר הסופי של העסקה יקבע במועד סגירתה, הצפוי להתקיים ברבעון השלישי של 2021. בנק ההשקעות UBS שימש כיועץ הפיננסי האקסקלוסיבי בעסקה זו, ו-Orrick שימש כיועץ המשפטי לזינגה בעסקה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל זה...
    אחד שמכיר 07/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואף מילה על זה שהחברה מגייסת עובדים בישראל שזה וואו
    סגור