השוק

הקריפטו היומי: זה מה שעשו היום המטבעות הדיגיטליים

האת'ריום ממשיך לזנק וכבר חצה לקידומת 4 לראשונה בהיסטוריה, הדוג'קוין ממשיך לצלול לאחר ההופעה המאכזבת של אלון מאסק בסוף השבוע האחרון, ומה קורה עם הביטקוין? זה מה שעבר היום על מטבעות הקריפטו
מערכת ice |  1
דוגקוין (צילום pngwing.com edit ice)
שוק מטבעות הקריפטו משתנה בלי היכר, אבל אם בעבר היה זה המטבע הבכיר - הביטקוין שהיה גונב את ההצגה, בתקופה האחרונה דווקא האת'ריום והדוג'קוין לא מפסיקים לרדת מהכותרות, אבל הפערים בשער עדיין עצומים. אז מה עשו היום מטבעות הקריפטו?
המטבע הדיגיטלי הגדול, הביטקוין, עדיין מדשדש ורחוק מהשיא שהגיע אליו במחצית אפריל, אז נסחר בשער עצום של מעל 64 אלף דולר. לאחר שחווה ירידה, הביטקוין ממשיך לדשדש ומתייצב סביב שער של 57-58 אלף דולר ולא נראה שינוי בתקופה הקרובה.
מי שמככב בימים האחרונים הוא דווקא האת'ריום שלאחר ששבר שיא וחצה את רף ה-3,000, המשיך המטבע לזנק וכבר עבר לקידומת 4 ביממה האחרונה. האת'ריום כבר הגיע לשער של 4,158 דולר ולאחר ירידה קלה המשיך לשפר עמדות.
הביננס קוין והריפל ממשיכים במגמת היציבות. המטבע השלישי בגודלו - הביננס קוין ירד מעט ונסחר בשער של 657 דולר, והריפל עדיין לא מתרומם ומגיע לשער של דולר וחצי בלבד. 
המטבע שכל משקיעי הקריפטו נשאו אליו את עיניהם בסוף השבוע האחרון היה הדוג'קוין בעקבות הופעתו של אלון מאסק, מייסד טסלה וחובב דוג'קוין, בסאטרדיי נייט לייב והאפשרות כי המטבע יזנק בעקבות הזכרתו אל מול מיליוני הצופים בשידור חי. אבל דווקא בעקבות אמירה שלילית נגד הדוג'קוין ואמירה מרומזת כי הוא תרמית וכי גם מאסק מסכים לכך, המטבע ירד בצורה חדה של לאחר שכבר הגיע בשיאו ל-73 סנט.  לאחר הסופ"ש צלל לרמה של 48 סנט בלבד עם עלייה קלה בלבד בשעות האחרונות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה לגבי סייפמון?
    סייפמון 05/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטבע מעניין מאוד Safemoon חפשו ברשת
    סגור