השוק

אמזון מתחרטת: תאפשר לעובדים להמשיך לעבוד מהבית

מנכ"ל אמזון הודיע על שינוי קיצוני במדיניות החזרה לעבודה של החברה: במקום לדרוש מכל העובדים לחזור לעבוד מהמשרד, עובדים יוכלו להישאר בבית – בשלושה תנאים
יאיר מור | 
אמזון תאפשר לעובדים להמשיך לעבוד מהבית (צילום unsplash, iStock)
שיזמינו משרד מאמזון: עובדי אמזון יוכלו להמשיך לעבוד מהבית גם אחרי החזרה למשרדים, כך הודיע מנכ"ל החברה, אנדי ג'אסי, במייל ששלח השבוע לעובדים והועלה גם לאתר החברה.
ג'אסי פתח והסביר שמאז ההודעה הקודמת של החברה, על חזרה למשרדים בסוף השנה, הוא ושאר המנהלים הבכירים חשבו מחדש על הצעד הנכון לאור מה שנראה כהתמשכות מגפת הקורונה, שכפתה על עובדי המשרד לעבור לעבוד מהבית. המסקנה, לדבריו היתה ש"אין גישה אחת שמתאימה לכולם לגבי צורת העבודה הטובה ביותר לכל צוות".
לכן, הוא אומר שההחלטה האם עובדים יצטרכו לחזור למשרד אינה בידיו. "אנחנו משאירים את ההחלטה הזו בידי הצוותים. ההחלטה תתקבל לכל צוות בנפרד ברמת המנהל. אנו צופים שיהיו צוותים שימשיכו לעבוד בעיקר מרחוק, אחרים יעבדו בשילוב של (עבודה) מרחוק ובמשרד, ואחרים שיחליטו שהלקוחות ישורתו בצורה הטובה ביותר כאשר הצוות עובד בעיקר במשרד. בכוונה איננו מגדירים כמה ימים או אילו ימים – זו החלטה למנהלי מחלקות יחד עם ראש צוותים והצוותים עצמם".
ג'אסי ציין שלושה תנאים: הראשון הוא כמובן החלטה של מנהל הצוות של העובד לפיה הצוות שלו יכול להמשיך לעבוד מהבית, השני הוא מגורים באותה מדינה ובמרחק נסיעה שמאפשר הגעה ליום עבודה בהתראה של יום במקרה הצורך, והשלישי הוא המשך עמידה ביעדים של כל עובד.
מדובר בשינוי משמעותי מהודעת החברה ביוני, לפיה היא תדרוש מרוב העובדים לעבוד מהמשרד לפחות שלושה ימים בשבוע. ג'אסי ציין כי תאריך היעד להתחלת חזרה למשרדים הוא ינואר 2022, וביקש מהעובדים לא להציף את מנהליהם בטלפונים כבר עכשיו, אלא לתת להם כמה שבועות להחליט מה מתאים לצוותים שלהם.
הוא ציין כי החברה נכנסת לתקופה של "שלב של ניסוי, למידה והתאמה", כדי לבחון את הדרך הטובה ביותר לעבוד בעידן החדש שהקורונה כפתה על העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה