השוק

מישורים גייסה 40 מיליון שקל, למה נועד הכסף?

החברה השלימה בהצלחה גיוס אג"ח בדרך של הרחבה פרטית של סדרות ח' ו-ט, את ההנפקה הובילה רוסאריו חיתום. המנכ"ל דניאל לבנטל מסר: "החוב הנוסף שגייסה החברה יסייע לה להמשיך ולצמוח בתחום הפעילות שלה"
כפיר אדר | 
דניאל לבנטל (צילום מישורים)
מישורים השלימה בהצלחה הנפקת אג"ח בהיקף של כ-40 מיליון שקל בדרך של הרחבת פרטית של סדרות ח' ו-ט'. בסדרה ח' גייסה החברה 8.5 מיליון שקל ערך נקוב במחיר של 108.35 (לעומת פארי של 103.6). בסדרה ט' גייסה החברה 31.5 מיליון שקל ערך נקוב במחיר של 102.5 (לעומת פארי של 101.4).
סדרה ח' צמודת מדד עם מח"מ 3.14 שנים, נפדית עד שנת 2026. סדרה ט' צמודת מדד עם מח"מ 5.23 שנים, נפדית בין השנים 2023-2028. מידרוג קבעה לאגרות החוב דירוג il.Baa1 באופק יציב. בסוף חודש מאי 2021 מידרוג העלתה את דירוג החברה וציינה כי העלאת הדרוג נובעת ממספר פעולות שהחברה נקטה, בין היתר, מימוש מוצלח של מספר נכסים שתרמו להגדלה משמעותית של נזילות החברה ולהורדת רמת המינוף.  הרחבת הסדרות צפויה לאפשר את הכניסה של שתי הסדרות הללו למדדי אגרות החוב בבורסה.
לאחרונה הודיעה חברת הבת סקייליין כי התקשרה בהסכם למכירה רוב אתרי הנופש ונכסי הייזום של החברה בקנדה במחיר מכירה של כ-210 מיליון דולר קנדי, המייצג פרמיה של כ-30 מיליון דולר קנדי על שווי נכסים אלו בספרים ליום 30 ביוני 2021. את ההנפקה הובילה רוסאריו חיתום.
דניאל לבנטל, מנכ"ל מישורים, מסר: "אני מודה למשקיעים על הבעת האמון. מישורים ממשיכה להיות ממוקדת בפעילות העסקית עם אמונה מלאה ביכולות החברה לשמר את המגמה החיובית ולהמשיך ליישם בהצלחה את התוכניות העסקיות של החברה. החוב הנוסף שגייסה החברה יסייע לה להמשיך ולצמוח בתחום הפעילות שלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה