השוק

לקראת השלמת רכישת חברת הביטוח איילון, ירידה ברווחי ווישור

ווישור סיימה את הרבעון עם רווחי של 1.8 מיליון שקל, ירידה של 30% ביחס לרווח הנקי ברבעון המקביל אשתקד; ווישור אמורה לקבל את אישור המפקח על הביטוח להשלמת רכישת חברת הביטוח איילון מידי עזבון לוי רחמני
ניצן כהן | 
ניצן צעיר הרים, יוחנן דנינו ואמיל וינשל (צילום רמי זרנגר)
חברת ווישור היא אחת מחברות הביטוח המעניינות בבורסה. החברה הוקמה במטרה להיות חברת ביטוח מבוססת אינטרנט בלבד - חברת אינשורטוק. ווישור החלה לקבל רישיונות לפעול בארה"ב ואז החליטה לרכוש את חברת הביטוח איילון מידי מנהל עזבונו של לוי רחמני מה שיהפוך אותה לחברת אינשורטק וחברת ביטוח רגילה (איך זה יעבוד? לא ברור כרגע).
ווישור נמצאת בשלבים האחרונים לקראת השלמת רכישת איילון ובינתיים היא מפרסמת את הדוחות הרבעוניים שלה שהיו לא מרשימים במיוחד. כך למשל בעוד הפרמיות שגבתה החברה מפעילות הביטוח עלו בכמעט 20% (ביחס לרבעון המקביל אשתקד) והסתכמו בכ-69 מיליון שקל, הרי שהרווחים מפעילות הביטוח נשחקו וירדו ב-17% ל-3.9 מיליון שקל.
הרווחים מהשקעות ירדו ביותר מ-60% והסתכמו ב-225 אלף שקל לעומת 648 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד. החברה הצליחה לצמצם את הוצאות ההנהלה שהסתכמו ברבעון השלישי בכ-750 אלף שקל לעומת כמעט מיליון שקל ברבעון המקביל. והוצאות המימון עלו ל-185 אלף שקל.
בחודש אוגוסט האחרון הקימה החברה בבנגלור שבהודו חברה בבעלות מלאה, שתהווה מרכז פיתוח טכנולוגי בקבוצה. חברת פיתוח זו עתידה לספק שירותי תכנה ופיתוח טכנולוגיות לחברות הקבוצה, ובין היתר לתת שירותי המשך פיתוח ותחזוקה למערכות הליבה שלה. לאחרונה זכתה החברה במכרז של המדינה לבטח את הרכבים של עובדים המדינה בפרמיה שבחברה מעריכים אותה ב-100 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה