השוק

אלקטרה בנייה בפרויקט ענק: תקים מאות דירות בבת ים

החברה, שבבעלות קבוצת אלקטרה, נבחרה לשמש קבלנית ראשית בפרויקט פינוי-בינוי שיכלול 834 דירות ב-14 בניינים. התמורה הכוללת עבור ביצוע העבודות מוערכת ב-574 מיליון שקל
איתמר כהן |  2
איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה (צילום טל גבעוני)
חברת אלקטרה בנייה, חברה בת בבעלות מלאה של קבוצת אלקטרה, דיווחה היום (שלישי) כי נבחרה על ידי חברת ההתחדשות העירונית טובול דניאל לשמש קבלנית ראשית בהקמת פרויקט פינוי-בינוי בבת ים. התמורה הכוללת שתקבל אלקטרה בנייה עבור ביצוע העבודות מוערכת ב-574 מיליון שקל.
במסגרת הפרויקט, שייבנה ברחוב מבצע סיני שבשכונת רמת יוסף בעיר, אלקטרה בנייה תקים, בשלושה שלבים, 14 בניינים בני 11 קומות, שיכללו 834 דירות וחניונים תת-קרקעיים. משך הקמתו של הפרויקט מוערך בחמש שנים.
 
אלקטרה בנייה, המנוהלת על ידי ירון שורק, מספקת פתרונות לפרויקטים בענף הבנייה, ומבצעת מגדלי מגורים, בנייני משרדים, מרכזים רפואיים ומעבדות, מוסדות אקדמיים, מבנים ציבוריים, מבני היי-טק ומתקני ספורט. צבר הפרויקטים של החברה מסתכם עד כה בכ-23.5 מיליארד שקל.
בין הפרויקטים של החברה ניתן למנות את פרויקט המגורים קסם בראש העין, פרויקט המגורים הרברט סמואל 10 בתל אביב, מגדלי אלון בתל אביב (בשיתוף עם אשטרום), עיר הבה"דים בנגב, ופרויקט מעונות הסטודנטים של אוניברסיטת בר אילן.
קבוצת אלקטרה, המנוהלת על ידי איתמר דויטשר, סיכמה את הרבעון השלישי של השנה עם הכנסות של כ-2.3 מיליארד שקל - עלייה של כ-13.9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי גדל בכ-4.7% ברבעון השלישי - והסתכם בכ-53.2 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה 3 שלבים ולא בבת אחת? (ל"ת)
    דפנה 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שרתים שמורת טבע ולא בניינים (ל"ת)
    גיא 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור