השוק

זו חברת ההתחדשות העירונית שתחל להיסחר בבורסה לניירות ערך

בית וגג השלימה הנפקה מוצלחת במיוחד, במסגרתה גייסה החברה כ-78 מיליון שקל מגופים מוסדיים מובילים. ומה מחזור ההכנסות?
מערכת ice | 
הבורסה לניירות ערך (צילום Magma Images)
חברת בית וגג (סימול BVGG), מהחברות הוותיקות והמובילות בישראל בתחום ההתחדשות העירונית המקדמת 47 פרויקטים באזורי ביקוש בישראל, מדווחת כי מניות החברה יחלו להיסחר היום (חמישי) בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
בית וגג גייסה השבוע סכום של כ-78 מיליון שקל ברוטו, בהנפקה שבוצעה במתוכנת של הצעה לא אחידה, ואשר במסגרתה השקיעו בחברה גופים מוסדיים וקרנות גידור מהמובילים בארץ. את ההנפקה הובילו צביקה מנס וצוותו בברק קפיטל חיתום וכן עופר גרינבאום וצוותו ב-IBI חיתום והנפקות. כספי ההנפקה יתמכו בהמשך יישום אסטרטגית הצמיחה של החברה, מימוש והגדלת צבר הפרויקטים.
 
לבית וגג מחזור הכנסות מוערך של כ-278 מיליון שקל ב-2021. החברה השלימה 14 פרויקטים בהיקף של 376 יח"ד, ונמצאת בהליך הקמה של 7 פרויקטים בהיקף של 350 יח"ד וכן בהליכי תכנון מתקדמים של 4 פרויקטים בהיקף של 140 יח"ד.
בנוסף, קידום לביצוע של 22 פרויקטים עם הסכמים חתומים בהיקף כולל של 1,800 יח"ד וצבר עתידי הכולל אלפי יח"ד בשלבים מוקדמים יותר המספקים אופק עסקי יציב וארוך טווח לחברה.  
קודם להנפקה, השלימה החברה עסקת שינוי מבני במסגרתו הועברו 99.46% מזכויות המשקיעים בקרן בית וגג וזכויות היזמים בחברת הניהול לבעלות החברה בתמורה למניות, במטרה שהחברה תמשיך לקדם פרויקטים קיימים של השותפות וכן פרויקטים עתידיים ובמקביל תפעל לביצוע ההנפקה.
 
בהמשך להצלחת ההנפקה, תפעל בית וגג לאיתור השקעות במיזמי התחדשות עירונית באזורי ביקוש גבוהים וכן לאיתור וייזום פרויקטים גדולים ומורכבים אשר ישלבו עירוב שימושים של מגורים, מסחר ותעסוקה. בין בעלי המניות הגדולים בחברת בית וגג: קבוצת הפניקס (30.77% בדילול מלא), פועלים אקוויטי (7.37%) ומבטחים קרן הפנסיה הוותיקה (7.25% בדילול מלא).
מנכ"ל בית וגג, רונן עקביה, מסר "סיימנו מהלך תקדימי בישראל של הפיכת קרן יזמית בתחום הנדל"ן לחברה והנפקתה בבורסה לניירות ערך. זכינו לאמון המשקיעים הוותיקים בבית וגג וביחד עם האמון שהשוק נותן בחברה וההנפקה המוצלחת אשר הפכה את בית וגג לחברה ציבורית, נפעל ליישום והאצת אסטרטגיית הצמיחה בשוק הנדל"ן הישראלי. בית וגג מקדמת מספר גדול של פרויקטים, וכספי הגיוס מחזקים מאוד את חוסנה הכלכלי של החברה ואת יכולתה להמשיך ולהוביל עשייה של התחדשות עירונית, הנחשבת לאחד התחומים הצומחים בשוק הנדל"ן בישראל. עם השלמת ההנפקה ותחילת המסחר במניה, אני מבקש להודות למשקיעים, לעובדי ומנהלי החברה ולשותפים הרבים שלנו לדרך. אנו מחויבים לקידום החברה ולהשאת ערך לבעלי מניותיה".
את ההנפקה ליוו אורי כהן ושי צדוק ממשרד קוגנום ייעוץ כלכלי, עו"ד רן שלום וצוותו ממשרד עורכי הדין אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות', רו"ח חי לגזיאל וצוותו ממשרד ראיית החשבון KPMG סומך חייקין, ורו"ח יניב הרץ – יועץ המס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה