השוק

אופל בלאנס השקעות רשמה עלייה של יותר מ-70 אחוז

אופל בלאנס פירסמה את הדוחות הכספיים לרבעון הראשונה של השנה ומדווחת על עלייה של יותר מ-70 אחוז בשווי תיק הלקוחות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד
מערכת ice | 
דני מזרחי מנכ"ל אופל בלאנס (צילום יחצ אופל בלאנס)

אופל בלאנס השקעות, המתחמחה במתן שירותים פיננסיים לעסקים, פירסמה היום (רביעי) נתונים אודות דוחותיה הכספים לרבעון הראשון של שנת 2022. על פי הודעת החברה, ההכנסות משירותים פיננסיים ברבעון הראשון של השנה הסתכמו בכ-20.1 מיליון ש"ח, גידול של כ-39.6% ביחס להכנסות של כ-14.4 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

ההכנסות משירותים פיננסיים נטו בניכוי הוצאות הפסדי אשראי ברבעון הראשון של שנת 2022 הסתכמו בכ-17.0 מיליון ש"ח (84.5% מההכנסות), המהווים גידול של כ-30.5% לעומת 13 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנת 2021. 


הרווח הנקי ברבעון הראשון של שנת 2022 עומד על כ-7.7 מיליון שקלים, גידול של כ-26.6% בהשוואה לרווח נקי של כ-6.1 מיליון שקלים ברבעון הראשון אשתקד. את הגידול ברווח הנקי, מייחסים בחברה בעיקר לגידול בהכנסות עקב עליה בהיקף הפעילות של הקבוצה.

תיק הלקוחות של אופל לרבעון הראשון של שנת 2022 הגיע לשיא של כ-473 מיליון ש"ח, עלייה של כ-70.6% בהשוואה לתיק לקוחות בהיקף של כ-277 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. בחברה מסבירים כי: "בעקבות משבר וירוס הקורונה פעלה אופל בלאנס לטיוב תיק לקוחות החברה תוך הקשחת הליך החיתום הקפדני הנהוג בשגרה, ומתוך כוונה להבטיח ככל הניתן את יציבות החברה. החברה הגדילה באופן עקבי מרבעון לרבעון את תיק הלקוחות, לצד שמירה על יציבות הפסדי האשראי".


כמו כן עולה מהודעת החברה כי סך עסקאות הניכיון ברבעון הסתכמו בכ-598 מיליון ש"ח, לעומת כ-407 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, שינוי המהווה גידול של כ-46.9% . בהתאם לתוצאות אופל הודיעה על חלוקה נוספת של דיבידנד, בפעם העשרים ואחת בסה"כ, בסכום של 3.85 מיליון ש"ח.

"החברה מתקדמת אל עבר היעד להעמדת משכנתאות בהיקף כולל של 80 מיליון ש"ח עד סוף השנה, ואנו סמוכים ובטוחים כי פעילות המשכנתאות הצומחת, לצד פעילות הליבה של הקבוצה, תסייע לנו להמשיך ולהשיא ערך למשקיעים ולדבוק במדיניות חלוקת הדיבידנד של החברה" אומר  דני מזרחי, מנכ"ל החברה. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה