השוק

"מקדמים הגינות ויושרה בעולם העסקי": פרופימקס בכנס משקיעים

הכנס בו הרצה פרופסור אסא כשר, הציג עוד שורה של אורחים ומרצים שמטרתם קידום היושרה וההגינות: "אנחנו בעידן שבו מקדשים רווח חומרי על פני רווח ערכי ומוסרי, שבו אינטרס קצר מועד מכתיב את הבחירות, וזהו מדרון חלקלק ומסוכן"
מערכת ice | 
כלכלה (צילום vecteezy)
פרופימקס ערכה כנס משקיעים בנושא קידום הגינות ויושרה בעולם העסקי, בשיתוף ראשי המרכז להגינות בישראל. הנוכחים זכו להרצאה מרתקת של פרופ' אסא כשר, מומחה בינלאומי לאתיקה, חתן פרס ישראל וחבר המוצעה הציבורית של המרכז להגינות, שעסק בהגינות בעולם העסקי וסיפק הצצה אל מאחורי הקלעים של ניסוח הקוד האתי בחברות מסחריות וציבוריות. כשר ציין כי "לא מספיק רק קוד אתי, חברה צריכה להיות מוכנה ליישם אותו במלואו, גם אם זה ישתקף בשורת הרווח".
אלחנן רוזנהיים, מייסד ומנכ"ל פרופימקס, המכהן גם כיו"ר ועדת האתיקה ב-AFIRE, הארגון הרשמי של משקיעי הנדל"ן הבינלאומיים בארה"ב המייצג היקף נכסים מנוהל של 3 טריליון דולר, אמר בפתח הדברים כי: "אנחנו בעידן שבו מקדשים רווח חומרי על פני רווח ערכי ומוסרי, שבו אינטרס קצר מועד מכתיב את הבחירות, וזהו מדרון חלקלק ומסוכן. ההישרדות בעולם העסקי הופכת למאתגרת במיוחד וחובה על כולנו לדאוג לעצב את הסביבה העסקית על יסודות של מוסר ויושרה. זה חלק בלתי נפרד מה-DNA של פרופימקס".
 
עו"ד אהוד פלג, מייסד ומנהל המרכז לקידום ההגינות בישראל, הציג את פעילות המרכז בתחומי ההתנהגות האנושית שנועדה לחולל שינוי חברתי, במרכזו הפיכת ההגינות לנורמת התנהגות מנחה במרחב הציבורי בישראל.  פרופימקס, הפועלת למעלה מ-25 שנה בהשקעות נדל"ן מחוץ לישראל עבור משקיעים כשירים, חרטה על דגלה קידום ערכים של יושרה והגינות בחברה בכלל, ובעולם העסקי בפרט.
המרכז לקידום ההגינות בישראל הוקם על ידי מומחים בתחומי ההתנהגות האנושית ופועל כדי לחולל שינוי חברתי שבמרכזו הפיכת ההגינות – ההתייחסות לזולת בכבוד, ביושר ובהתחשבות, מבלי לנצל חולשות או מצוקות - לנורמת התנהגות מנחה במרחב הציבורי בישראל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה