השוק

עם הכנסות של 1.2 מיליארד שקל: מטריקס בדיבידנד משמעותי

מטריקס החליטה לחלק את מלוא הרווחים ממכירת אינפיניטי כדיבידנד ולכן בצירוף מדיניות החלוקה הרגילה של החברה, הרי שתחלק דיבידנד של 164 מיליון שקל; מוטי גוטמן: "מדובר בהישג על רקע הטלטלה שפוקדת את השוק"
ניצן כהן | 
מוטי גוטמן (צילום עידן גרוס)
מטריקס, אחת מספינות הדגל של ההייטק הישראלי מפרסמת היום את הדוחות הכספיים לרבעון השני של השנה. מהנתונים עולה כי החברה סיימה את הרבעון השני עם הכנסות  של כ- 1.191 מיליארד שקל, בהשוואה לכ- 1.064 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד, עליה של כ- 11.9%.
העלייה בהכנסות נובעת מעלייה בפעילות בכל המגזרים, למעט קיטון ברבעון (וגידול בתקופה) במגזר פתרונות שיווק ותמיכה במוצרי תוכנה, וזאת למרות הפסקת איחוד תוצאות אינפיניטי החל מהרבעון השני של שנת 2022 (אשר תרמו כ- 3.4% וכ- 3.2% ממכירות הרבעון והתקופה המקבילים אשתקד, בהתאמה).
 
הרווח הגולמי ברבעון השני הסתכם בכ- 159.6 מיליון שקל, בהשוואה לכ- 157 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עליה של כ- 1.7%. הרווח התפעולי הסתכם בכ- 84.2 מיליון שקל בהשוואה לכ- 82.3 מיליון שקל אשתקד, גידול של כ- 2.2%. הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ- 182.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ- 54.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עליה של כ- 234%.
בנטרול רווח ההון נטו ממימוש מכירת אינפיניטי, עמד הרווח הנקי ברבעון על כ- 61.2 מיליון שקל, בהשוואה לכ- 54.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ- 12%.
דירקטוריון החברה החליט על חלוקת מלוא רווח ההון (נטו מהוצאות המס) ממכירת אינפיניטי. בהתאם לכך, הודיעה מטריקס על חלוקת דיבידנד בסך כ- 164 מיליון שקל (2.61 שקל למניה). מתחילת השנה חילקה מטריקס דיבידנדים בסך מצטבר כ- 85.5 מיליון שקל.
מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, "אנחנו ממשיכים להציג בעקביות תוצאות מרשימות ועליה בכל המדדים המרכזיים ברבעון השני של השנה, כמו גם במחצית הראשונה של 2022. זהו הישג מרשים בכל קנה מידה, ובמיוחד על רקע הטלטלה שפוקדת בימים אלה את השוק.
"מטריקס מגיעה לתקופה הזו כשהיא ביכולות שיא מבחינה מקצועית ופיננסית. ההאצה הטכנולוגית האדירה שחווינו בתקופת הקורונה הזניקה את המשק הישראלי קדימה ובעקבותיה אנחנו ממשיכים לחוות עלייה בדרישה למוצרים ושירותים בתחומי הטכנולוגיה החמים: ענן, דיגיטל, דאטה, סייבר ומערכות ליבה תפעוליות, ואנו מעורבים בפיתוחים טכנולוגיים שמהווים צורך חיוני להמשך תפקוד תקין של מערכות רבות ומגוונות במשק.
"בניתוח על פי מגזרי פעילות רושמת מטריקס גידול בהכנסות כמעט בכל מגזרי פעילותה. בולטת במיוחד העלייה בהכנסות במגזר פתרונות ושירותי טכנולוגיות מידע בארה"ב, במגזר שירותי ענן מחשוב ובמגזר ההדרכה וההטמעה. תחומי הפעילות הרבים והמגוונים שלנו, יחד עם התנהלות עסקית גמישה ואחראית, מסייעים לנו לעבור בהצלחה רבה תקופות מאתגרות במשק, ואף להמשיך לצמוח.
"כך למשל, ברבעון האחרון ביצענו רכישה משמעותית של חברות מקבוצת רדט, רכישה שמאפשרת לנו להרחיב את היצע הפתרונות הטכנולוגיים שאנו מציעים ללקוחותינו, כמו גם את היקף שיתופי הפעולה והסכמי הייצוג עם מוצרים טכנולוגיים מובילים, וכך לחזק את מעמדנו כחברה המספקת את כל שירותי ומוצרי הטכנולוגיה תחת קורת גג אחת.
"מטריקס מובילה פרויקטים מורכבים עבור ובשיתוף גופים וארגונים מהגדולים במשק, ביניהם פרויקטים לאומיים של הממשלה ומגזר הביטחון. בין השאר היינו שותפים להקמת חמ"ל הסייבר הלאומי, ה- Cert, פיתחנו את המערכת הנפוצה בישראל לניהול הלוואות, אנו מסייעים בהקמת הקמפוס החכם של בנק דיסקונט, בין המבנים החכמים הראשונים בישראל, אנחנו מנהלים את חמ"ל התעופה למיזם הרחפנים של נתיבי ישראל והיינו שותפים לבניית מערך נתוני האשראי הלאומי של ישראל. ואלה רק דוגמאות מועטות מהיקף הפתרונות המגוונים שאנו מעניקים ללקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה