השוק

שת"פ בכ-70 מיליון דולרים: טכנולוגיה סולארית ישראלית באיחוד האמירויות

פרויקט משותף ראשון מסוגו לחברות מישראל ומאיחוד האמירויות: התאגיד הבינלאומי בשותפות ישראלית GEM השלים השבוע הקמת 3 פרויקטים בהספק של 2.8 מגה בנסיכות הנפט באמצעות טכנולוגיות ישראליות של SolarEdge
מערכת ice | 
הפרויקט הסולארי באיחוד האמירויות (צילום עבדול חמיד)
פירות השלום: התאגיד הבינלאומי בשותפות ישראלית GEM השלים השבוע הקמת פרויקט סולארי בהשקעה של כ 10 מיליון ש"ח ובהספק של 2.8 מגה וואט  באיחוד האמירויות. שווי שיתוף הפעולה המוערך בפרויקט הוא 70 מיליון דולר. מדובר בפרויקט סולארי הראשון מתוך רבים שמתוכננים בעולם הערבי אשר נעזר בטכנולוגיות ישראליות.
מדובר עד כה ב-3 מערכות סולאריות בהספק של 2.8 מגה, לייצור חשמל ומכירה לרשת החשמל האמירתית בהכנסה מצטברת המוערכת ב כ- 83 מיליון ₪ למשך 20 שנים. המערכות הראשונות הותקנו בדובאי על גגות חניונים ומבנים ממשלתיים.
 
התאגיד המשותף מפיץ את מוצרי SolarEdge הישראלית ומתמודד על מכרזי ענק אל מול גורמי הממשל בדובאי ואבו-דאבי בהתבסס על רשת ההפצה של קבוצת חורי הקיימת ומבוססת בעולם הערבי מזה עשרות שנים, ועל הניסיון והידע של חברת גולן סולאר הישראלית בתחום הסולארי, מה שהופך את הקבוצה לאחת מהגדולות במדינות המפרץ.
בעז פרסלר, מנכ"ל גולן סולאר אמר: "הנחנו השבוע את אבן הפינה לשותפות הייחודית בין טכנולוגיה וידע ישראלי של סולאראדג' וגולן סולאר לבין מקצוענות ושירות ללא פשרות של Mahy Khoory, ( מאהי חורי ) אשר תביא בשורה אמיתית לשוק האנרגיות המתחדשות באמירויות ובמדינות השכנות במפרץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה